به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 136
بازدید دیروز: 2,852
بازدید هفته: 11,175
بازدید ماه: 16,965
بازدید کل: 23,505,337
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱۰ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 29 March 2024
الجمعة ، ۱۹ رمضان ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
با حضور رهبر معظم انقلاب: مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
با حضور رهبر معظم انقلاب:
 
 مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی(ع)
 
در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد
 
  ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی(ع) در حسینیه‌ امام خمینی(س) | پایگاه خبری  جمارانعزاداری شب عاشورای حسینی (ع) با حضور رهبر انقلاب اسلامی | خبرگزاری بین  المللی شفقنا
در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی یاد خدا را مایه طمأنینه و آرامش قلب مؤمن دانست و گفت: بارزترین مصداق نفس مطمئنه که در قرآن کریم از آن یاد شده است، وجود مقدس حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام است.
همچنین در این مراسم، آقای میثم مطیعی نیز به مقتل‌خوانی و مرثیه‌سرایی پرداخت.
در شب تاسوعا نیز مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین عالی در سخنانی، لازمه یاری صادقانه دین خدا را علاوه‌بر معرفت عقلی و قلبی، شناخت و محبت به دوستان اهل‌بیت و همچنین ابراز برائت از دشمنان آنان دانست و گفت: امروز مصداق بیزاری جستن از دشمنان اهل‌بیت، ایستادگی در مقابل زورگویان و طواغیت جهان و جلوگیری از نفوذ فرهنگ و سبک زندگی آنان در جامعه اسلامی است.
همچنین در این مراسم، آقای مهدی رسولی به روضه‌خوانی و مرثیه‌سرایی پرداخت.
اولین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام نیز در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در سخنانی، بندگی را لازمه تجلّی پروردگار در انسان دانست و با بیان اینکه حکومت دینی لازمه گسترش عبودیت و شکل‌گیری جامعه توحیدی است، گفت: نقش جاذبه حسینی در پرورش روحیه بندگی و دستگیری و نجات بشر از انواع آلودگی‌ها بی‌بدیل است.
همچنین در این مراسم آقای محمدحسن موحدی آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد، آقای مهدی سماواتی به ذکر مصیبت و قرائت دعای توسل پرداخت و آقای سیدرضا نریمانی نیز مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد.
دومین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام نیز در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین عالی در سخنانی، شاخص و معیار اصلی دین‌داری را قرار داشتن در جبهه‌ امام حق و معرفت به جایگاه و رسالت امام خواند و گفت: بر مبنای این شاخص اساسی، نه تنها دین‌داری ملت ایران از لحاظ کمّی پس از انقلاب اسلامی افزایش داشته است، بلکه بیش از ۴۰ سال است که مردم با فداکاری برای برپا نگه داشتن پرچم جمهوری اسلامی به‌عنوان پرچم بی‌بدیل حق و عدل در دنیا، کیفیت دین‌داری خود را افزایش چشمگیری داده‌اند.
همچنین در این مراسم، آقای مهدی سلحشور به ذکر مصیبت و نوحه‌خوانی پرداخت.

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۱/۰۵/۱۸، ۱۱:۲۷:۵۸       بازدیدها: 114