به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,513
بازدید دیروز: 2,123
بازدید هفته: 9,700
بازدید ماه: 15,490
بازدید کل: 23,503,863
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۰۹ فروردین ۱٤۰۳
Thursday , 28 March 2024
الخميس ، ۱۸ رمضان ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
واکنش دیپلمات روس به بالا بردن عکس حاج قاسم در سازمان ملل ۱۴۰۱/۰۷/۱۱

واکنش دیپلمات روس به بالا بردن عکس حاج قاسم در سازمان ملل

  ۱۴۰۱/۰۷/۱۱

سفیر سابق روسیه در لبنان: ترس از ایران یک توهم است - ایرناواکنش معنادار دیپلمات روس به بالا بردن عکس حاج قاسم توسط رئیسی در سازمان ملل

«الکساندر زاسپکین» سفیر سابق روسیه در لبنان به اقدام آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل و نشان دادن عکس شهید سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران واکنش نشان داد. این دیپلمات روس تصریح کرد که اقدام رئیس‌جمهور ایران در بالابردن عکس حاج قاسم در نیویورک نشان‌دهنده صلابت موضع ایران است.
سفیر سابق روسیه در لبنان، نشان دادن عکس سپهبد قاسم سلیمانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد را ارزشمند دانست و تاکید کرد: بالا بردن عکس سپهبد سلیمانی نشان‌دهنده صلابت موضع ایران و تلاش آن برای تحقق عدالت از طریق دادگاه بین‌المللی است.
زاسپکین در ادامه گفت: «در سایه سخنرانی رئیس‌جمهور، ابراهیم رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، باید به سطح بالای تفاهم ایرانی و روسی در مورد مسائل بین‌المللی و ماهیت مرحله فعلی که با گذار از یک رژیم تک‌قطبی و انتقال به یک نظام جدید اشاره شود. در مرحله کنونی ایران و روسیه در خط مقدم کشور‌هایی قرار دارند که علیه هژمونی و سرکوب برای حقوق ملت‌ها، آزادی، پیشرفت و رفاه مبارزه می‌کنند و این باید در تمام نقاط جهان محقق شود».
سفیر سابق روسیه در لبنان درخصوص برنامه‌های غرب علیه ایران و روسیه گفت: به نظر من در وهله اول، غرب برای ایران و روسیه برنامه‌ریزی می‌کند، زیرا این دو کشور به طور واضح و مستمر هژمونی غرب را رد می‌کنند و مردم جهان با امید به آنها نگاه می‌کنند، زیرا حاکمان غرب، جامعه بین‌الملل را از هر نظر به بن‌بست رسانده‌اند.
به گزارش فارس، این دیپلمات روس افزود: مطلوب این است که یک راه درست جلوی بشریت گذاشته شود و شمار کشور‌هایی که برای این امر با یکدیگر متحد می‌شوند، در حال افزایش است. اجلاس اخیر سازمان شانگهای موید این امر است این جریان بین‌الملل رو به تقویت است.

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۱/۰۷/۱۲، ۱۱:٤۷:۲۸       بازدیدها: 94