به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 720
بازدید دیروز: 18,753
بازدید هفته: 720
بازدید ماه: 720
بازدید کل: 23,662,551
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 20 April 2024
السبت ، ۱۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
سیدحسن خمینی: اغتشاش ریشه در دسیسه‌های دشمن دارد؛ رهبر انقلاب از سرآمدان روزگار هستند    ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
سیدحسن خمینی:
اغتشاش ریشه در دسیسه‌های دشمن دارد؛
رهبر انقلاب از سرآمدان روزگار هستند
   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در بیانیه‌ای درباره حوادث اخیر در کشور گفت: تردید نباید داشت که بین «اعتراض» که حق قانونی هر شهروند است، با «اغتشاش» که ریشه در دسیسه‌های دشمنان مردم دارد، تفاوت وجود دارد. 
وی با بیان اینکه اعتراض، نشان زنده بودن جامعه‌ای است که برخی از آسیب‌ها را برنمی‌تابد افزود: ولی آشوب و هنجارشکنی آن هم وقتی توسط رسانه‌هایی عاری از دلسوزی برای ملت ایران بر آتش آن دمیده می‌شود، ثمره‌ای جز حاکمیت افراطی‌گری و یا هرج و مرج ندارد. 
سید حسن خمینی در بیانیه خود تاکید کرد: فراموش نکنیم که رسانه‌هایی که امروزه میدان‌دار ایجاد شقاق در میان ما شده‌اند یا تاریخی سراسر دشمنی با ما دارند و یا از جایی ارتزاق می‌کنند که همواره ایران و ایرانی را ضعیف و زبون خواسته است. 
وی با اشاره به اینکه ما چاره‌ای نداریم جز اینکه همراه و همدوش یکدیگر زندگی کنیم ادامه داد: همه ما با هر سلیقه و نگاهی، یک ملت ایم؛ با سلایق متفاوت و با هدفی واحد. سربلندی کشورمان، با زندگی مسالمت‌آمیز با هم و ایستادگی در مقابل آنان که ذلت ما را می‌خواهند محقق می‌شود. 
سیدحسن خمینی در بخش دیگری از بیانیه خود تصریح کرد: باید با هم گفت‌و‌گو کنیم؛ جناح‌ها با مردم، و حاکمیت با آنانی که دیگرگونه می‌اندیشند. و صدالبته تردید نکنیم که ‌ستیز با دین و جنگ با آنچه در منظر مردم «ارزش دینی» شناخته می‌شود، همانند جنگ با آزادی و رفاه به یک ‌اندازه ابتر و ناممکن است. 

وی گفت‌وگو را تنها راه برون‌رفت از بن‌بست‌های اجتماعی است دانست و افزود: شخص رهبر انقلاب اسلامی که علاوه‌بر جایگاه حقوقی از ویژگی‌های ممتاز اخلاقی برخوردارند و از سرآمدان روزگار خود هستند، برای همه کسانی که با معظم‌له از دور یا نزدیک آشنایی دارند دارای احترام ویژه‌ای هستند و برای بخش‌های بزرگی از مردم از چنان احترامی برخوردارند که توهین به ایشان مانع بزرگ هر نوع تفاهم و گفت‌وگوست

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۱/۰۷/۱۲، ۱۰:۵۰:۲۶       بازدیدها: 100