به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 10,358
بازدید دیروز: 24,225
بازدید هفته: 49,357
بازدید ماه: 96,586
بازدید کل: 23,584,947
افراد آنلاین: 83
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۸ فروردین ۱٤۰۳
Tuesday , 16 April 2024
الثلاثاء ، ۷ شوّال ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
حجت‌الاسلام صدیقی خطیب جمعه تهران: تهدیدات استکبار توسط ملت ایران به فرصت تبدیل شده است  ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
حجت‌الاسلام  صدیقی خطیب جمعه تهران:
تهدیدات استکبار توسط ملت ایران به فرصت تبدیل شده است 
  ۱۴۰۱/۰۹/۱۱

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران ابراز داشت: نماز جمعه غذای روحی ماست، جان ما از حقیقت نماز نور می‌گیرد و ما را بالا می‌برد.
به گزارش فارس، امام جمعه موقت تهران گفت: تقوی برکات زیادی دارد، از آموزه‌های قرآن کریم به ما آموخته‌اند اگر امتی تقوا داشته باشد، خداوند متعال مشکلات دنیای آنها را هم حل می‌کند.
وی بیان داشت: روز میلاد حضرت زینب(س) و روز‌پرستار را تبریک می‌گویم، این بانوی گرامی جزو شخصیت‌های ممتاز و بی‌نظیر است. ایشان مثل اعلای بسیج و بسیجی بودن است، به خصوص در مسئله ولایتمداری، بسیج ذوب در ولایت است؛ بسیج و ولایت یک روح هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی سیاستمدار، شجاع و مدیر بود و فتوحات زیادی داشت، اما در برابر کسی که وی را نائب امام زمان(عج) می‌دانست، فرمانده نبود بلکه دلداده و شیدا بود.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: حضرت زینب(س) تجلی امام حسین(ع) بود، هنر بسیجی بودن یعنی همین؛ همه کشورهای استکباری و امکاناتشان در برابر ایران همیشه شکست خورده‌اند و همه تهدیدهای استکبار توسط ملت ایران به فرصت تبدیل شده است.
وی بیان داشت: اشتباهات در مسئولین زیاد است، اما امام و ولی‌فقیه اشتباه نکردند، معصوم نیستند اما این افراد چون تقوا دارند خداوند متعال کمک‌شان می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی تصریح کرد: این که ملت ایران شکست نمی‌خورد، برای این است که باور دارد ولیِ او نائب امام زمان(عج) است، امامش او را تنها نمی‌گذارد و خدا هم وعده داده کسی که تقوی داشته باشد را کمک می‌کند.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اولین «مرگ بر آمریکا» را جنبش دانشجویی سر دادند، گفت: دانشجویان لانه جاسوسی را تسخیر کردند و انقلاب دوم نامیده شد، این معجزه دانشجویی بود و نشان داد فکر دانشجو با امامت تا چه میزان شباهت دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به خدمات دانشجویان در ایام انقلاب، افزود: جنبش دانشجویی اعتکاف را جهانی کرد، در دفاع مقدس جنبش دانشجویی هزاران شهید تقدیم انقلاب کرده است، دانشجویان جهاد سازندگی را راه‌انداختند.
وی خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) در دانشگاه‌ها خیمه و پرچمی برافراشته دارد که دانشجویان را بیمه کرده است. بدانید اگرچه عده‌ای در چند حادثه حرمت دانشگاه را شکستند، اما دانشگاه‌های ما با نام و خون شهدا تأسیس شده و استادان انقلابی دارد بنابراین چنین اتفاقاتی در آن به انقلاب ضربه‌ای نمی‌زند. دانشگاه‌ها تا پایان زیر پرچم ولایت به وظایف دانشجویی خود عمل می‌کنند.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دانشگاه تا آخر زیر سایه ولایت به وظایف دانشگاهی‌اش عمل می‌کند.
وی گفت: نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس اقدامات گرانبهایی انجام داد تا جایی که امروز قدرت‌های بزرگ افتخار می‌کنند که با آنها مانور دهند.
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی خاطرنشان کرد: به ملی‌پوشان تیم ملی فوتبال تبریک می‌گویم، کم‌کاری نکردند اما رسم‌ مبارزه بُرد و باخت است.
امیر ایرانی: نیروی دریایی ارتش
برای حضور مقتدرانه از هیچ قدرتی
اجازه نمی‌گیرد
امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، گفت: هفته بسیج از ابتدای انقلاب در دل و جان مردم ایران زمین نهادینه شده و به همین سبک ادامه خواهد داشت و ان‌شاءالله با اقدامات خود سیلی‌ محکمی را بر صورت دشمنان خواهد نواخت.
به گزارش فارس، وی با اشاره به فرارسیدن سالروز نیروی دریایی عنوان کرد: امروز نیروی دریایی توانسته است با بهره‌گیری از توانمندی جوانان و دانشمندان بومی کشور و همه آنانی که دل و جان و روحشان برای ایران و ایرانی می‌تپد، در خط ولایت همه هم و غم شان بالا بردن پرچم ایران است و استفاده از تجهیزات بومی و تجاربی که در دوران دفاع مقدس به‌دست آورده در عمق دریاها حضور دائمی و شبانه‌روزی داشته باشد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در همین روزها دو ناوگروه نیروی دریایی ارتش در فاصله 14 هزار کیلومتری و ناوگروه دیگر در فاصله 2 هزار کیلومتر دورتر از مرزهای کشور و بیخ گوش دشمنان قسم خورده ایران، مشغول اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش ایرانی هستند تا دشمنان چشم طمعی به منافع ملی ما نداشته باشند.
رهبر انقلاب فرمودند شأن ملت بزرگ ایران بی‌نهایت است
امیر ایرانی تاکید کرد: آخرین خواسته مقام معظم رهبری از ما این بوده است که نیروی دریایی‌ای بسازیم که در شان ملت ایران باشد؛ وقتی شان مردم از ایشان سؤال شد ایشان فرمودند که شان ملت بزرگ ایران بی‌نهایت است.
وی تاکید کرد: ما در حوزه دیپلماسی دریایی فرمانی را دریافت کردیم و در راستای آن فعالیت اقیانوسی خود را گسترش دادیم تا به این واسطه پیام صلح و دوستی همه ایرانیان عزیز را به دنیا ابلاغ کنیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: وقتی ناوگروه‌های ایرانی در دریاها حضور پیدا می‌کنند، پیامش این است که مردم ایران علی رغم همه توطئه‌ها، تحریم‌ها و تهدیدها اقتدار خود را در بالاترین سطح و با پیچیده‌ترین تجهیزات بومی، در هر نقطه‌ای از کره زمین که آب وجود دارد حفظ کرده و برای این حضور مقتدرانه از هیچ قدرتی اجازه نمی‌گیرد.
امیر ایرانی با اشاره به اینکه امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش از ظرفیت‌های علمی و دانشی نخبگان کشور استفاده می‌کند، افزود: امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش این افتخار را دارد که از همه ظرفیت‌های علمی و دانشی نخبگان کشور استفاده کند و تجهیزات خود را تامین کند و محتاج هیچ کشوری نباشد.

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۱/۰۹/۱۲، ۲۳:۰۵:۵۸       بازدیدها: 84