به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,076
بازدید دیروز: 2,852
بازدید هفته: 12,115
بازدید ماه: 17,905
بازدید کل: 23,506,276
افراد آنلاین: 37
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱۰ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 29 March 2024
الجمعة ، ۱۹ رمضان ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
با حضور سرلشکر سلامی : نخستین جشن جهاد آبرسانی به 110 روستای استان فارس ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
 
با حضور سرلشکر سلامی :
نخستین جشن جهاد آبرسانی به 110 روستای استان فارس
   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین جشن جهاد آبرسانی به 110 روستای استان فارس و آئین بهره‌برداری از 656 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه با بشارت به فارس پهناور، سرزمین معرفت، حکمت، ادب و فلسفه و دیار شهیدان آمدیم، اظهار داشت: یک‌ماه پیش مردم شیراز با روحی از معرفت و ایمان، شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را تشییع کردند و این‌قدر این حضور پرشور بود که مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان از این حضور یاد کردند.
به گزارش جهان نيوز، وی با یادآوری اینکه آبرسانی، کاری ابوالفضلی است، بیان داشت: سقایت و آبرسانی کاری خدایی است و آن‌قدر عظمت دارد که در این راه، سقای سپاه امام حسین(ع) برای این‌کار، چنین جانفشانی می‌کند.
فرمانده کل سپاه گفت: امروز در یک اقدامی کاملا هماهنگ مسئولین کشوری و استانی، توانسته‌اند به بخشی از وعده خود به مردم وفا کنند.
سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه فقر و فحشا وعده شیطان است، تاکید کرد: امروز معنای این جمله را در سراسر دنیا می‌بینیم.
وی با اشاره به دشمنی همیشگی دشمنان و سردمداران استکبار، تصریح کرد: مشاهده می‌کنیم آنها که نمی‌توانند پیشرفت ایران اسلامی را در دنیا ببینند، بذر فتنه را در قلوب جوانان می‌افکنند و حتی امروز در شکست تیم فوتبال ایران به نیابت از این دشمنان در کشور جشن می‌گیرند، اگرچه برای ما اهمیتی ندارد.
فرمانده کل سپاه بیان داشت: تمام ‌شکوه و عظمت یک ‌کشور بر امنیت استوار است و دشمن همین را نشانه گرفته و نمی‌خواهد آسایش و آرامش برای این مردم باشد.
سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه ریشه ناخشنودی دشمن، این است که نمی‌تواند پیشرفت ایران اسلامی را ببیند، گفت: ما معتقدیم امنیت باید همراه با پیشرفت، آسایش و آرامش باشد و ما در این راه تلاش می‌کنیم.
اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش ‌مردم عزیز را به هم بزند
وی با تاکید بر اینکه تا پای جان پای مردم و این نظام و مملکت می‌مانیم، تصریح کرد: با جوانان فریب‌خورده و دست در دست هم ‌بر روی دشمن ایران اسلامی و این مردم عزیز «شمشیر» خواهیم کشید.
با جوانان فریب‌خورده شمشیر بر ‌دشمن می‌کشیم
فرمانده کل سپاه گفت: بچه‌های بسیج و سپاه از خود این مردم هستند، ما منت مردم را می‌کشیم و نازشان را می‌خریم و عزیز بودن این مردم، آرزوی ماست؛ اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش این مردم را به هم بزند، آرزو می‌کنیم که هرچه درد و بلای این مردم است، به ما بخورد.
پروژه‌های عمرانی در 41 محله فارس با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود
سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس هم در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و میلاد حضرت زینب(س)، اظهار داشت: آنچه که در استان فارس انجام شده، محصول و بازده کاری مشترک میان دستگاه‌های مختلف است تا با همکاری، گره‌ای از مشکلات مردم برداشته شود.
وی گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی به 110 روستا، 240 پروژه عمرانی و غیر عمرانی از قرارگاه احمدبن موسی(ع)، 480 ‌پروژه مهندسی، از جمله برنامه‌هایی است که افتتاح می‌شود.
به گفته سردار بوعلی، 372 روستا در طرح جهاد آبرسانی قرار گرفت که جمعیتی بالغ بر 304 هزار نفر را در بر دارد و 195کیلومتر را پوشش داده است.
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه در حوزه عمرانی، آبرسانی کشاورزی، احداث مراکز بهداشتی درمانی، احداث و مرمت منزل محروم، ساخت حمام و احداث کارگاه اشتغال، به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: در حوزه ورزشی، احداث 9 سالن ورزشی، مجتمع فرهنگی ورزشی امام مهدی(عج) در شیراز، مجتمع اقامتی تفریحی حضرت احمد بن موسی(ع) در مشهد مقدس، 22 سوله صالحین و حوزه مقاومت، از جمله این طرح‌هاست.
سردار بوعلی گفت: بنا به تدبیر استاندار، قرارگاه صیانت از سومین حرم با همکاری تمام دستگاه‌های همکار در قرارگاه احمد بن موسی(ع) تشکیل شده و در کنار آن، کمیسیون محرومیت زدایی در شورای شهر شیراز راه‌اندازی شده تا در نهایت با تجمیع دستاورد‌های این قرارگاه‌ها، تصمیم‌گیری در مورد اقدامات مدنظر انجام شود.
وی با یادآوری اینکه آسفالت و زیر‌سازی راه‌های روستا‌های اطراف شیراز از جمله پروژه‌های مورد بهره‌برداری است، ادامه داد: براساس تدابیر قرارگاه احمد بن موسی(ع) و قرارگاه شهرداری، پروژه‌های عمرانی در 41 محله با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۱/۰۹/۱۲، ۲۳:۰۶:۵۷       بازدیدها: 83