به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 326
بازدید دیروز: 4,463
بازدید هفته: 11,387
بازدید ماه: 11,387
بازدید کل: 23,673,215
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۰۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 25 April 2024
الخميس ، ۱۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
 ۱۰۲ قبضه اسلحه غیرمجاز در خوزستان کشف شد ۱۴۰۱/۰۹/۱۲

با اجرای طرح ضربتی 4 روزه

 ۱۰۲ قبضه اسلحه غیرمجاز در خوزستان کشف شد

   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲

 

کلاهبرداران ۵۰۰ میلیاردی در دام پلیس گرفتار شدند - خبرگزاری مهر | اخبار  ایران و جهان | Mehr News Agencyکشف 116 قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان | خبرگزاری فارس
 
فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به طرح ضربتی چهار روزه جمع‌آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در استان گفت: ۱۰۲ قبضه انواع اسلحه به همراه ۷۷۰عدد فشنگ در اجرای این طرح کشف و جمع‌آوری شد. 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با هوشیاری، تلاش شبانه‌روزی و اشراف کامل اطلاعاتی از فعالیت سه نفر عضو باند قاچاق سلاح که با ارتباط‌‍‌گیری با قاچاقچیان یکی از کشورهای همسایه اقدام به ورود محموله سلاح و مهمات به داخل استان می‌کردند مطلع شد.
صالحی با اشاره به اهمیت و حساسیت این برهه زمانی و احتمال بهره‌گیری از این‌گونه سلاح‌ها برای اهداف ضدامنیتی افزود: قاچاقچیان مزبور محموله سلاح را برای توزیع در سطح استان به شهرستان آبادان منتقل کردند که ماموران پلیس با تسلط اطلاعاتی قبل از هرگونه اقدام بلافاصله مخفیگاه و محل دپوی محموله‌ها را شناسایی و طی یک عملیات مقتدرانه زیر ضربه قرار دادند.در این عملیات هفت قبضه اسلحه کلاشینکف و ۲ قبضه اسلحه شکاری کشف شد.
وی در ادامه از اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز به مدت چهار روز در سطح استان اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح 
۶۵ نفر دستگیر و ۹۳ قبضه اسلحه غیر مجاز همچنین ۷۷۰ عدد فشنگ کشف شد.
 اجرای طرح جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در تهران
رئیس‌مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت هم درباره جزئیات اجرای طرح جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در تهران گفت:‌ در راستای افزایش سطح امنیت و جلوگیری از بروز جرایم در نقاط مختلف تهران طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه طرح جمع‌آوری و مقابله با سلاح و مهمات غیرمجاز در تهران به مرحله اجرا گذاشته شد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ سعید راستی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس اطلاعات تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به کشف دو قبضه سلاح جنگی، دو قبضه سلاح شکاری، یک قبضه شبه سلاح، ۶۵ عدد انواع مهمات جنگی و شکاری و هشت عدد انواع تجهیزات نظامی دیگر شدند.
وی با بیان اینکه در این رابطه پنج نفر از عوامل نگهداری و قاچاقچیان سلاح و مهمات در سطح تهران دستگیر شدند، گفت: متهمان دستگیری شده در جریان پی‌جویی‌های انتظامی به جرم ارتکابی اعتراف کردند. متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.


 

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۱/۰۹/۱۳، ۲۲:۰۰:۱۲       بازدیدها: 76