به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,447
بازدید دیروز: 1,526
بازدید هفته: 6,581
بازدید ماه: 6,581
بازدید کل: 23,668,409
افراد آنلاین: 2
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۰٤ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 23 April 2024
الثلاثاء ، ۱٤ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
بدرقه باشکوه شهید مدافع امنیت در ساری: شهید احمد صالحی در گلزار شهدا به خاک سپرده شد    ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
بدرقه باشکوه شهید مدافع امنیت در ساری:
شهید احمد صالحی در گلزار شهدا به خاک سپرده شد
   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲

دفاع پرس - پیکر شهید «احمد صالحی» در ساری تشییع شد - صاحب‌خبرپیكر شهید مدافع امنیت، احمد صالحی امروز، در ساری تشییع و در گلزار شهدای این  شهر به خاك سپرده شد.

به گزارش ایرنا، پیکر این شهید گمنام امام زمان (عج) پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله محمد‌باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران از امامزاده یحیی(ع) ساری به سمت گلزار شهدای ملا مجدالدین تشییع شد. پیکر مطهر شهید صالحی از سربازان گمنام امام زمان(عج) در ساری تشییع و به خاک سپرده شد.
استقبال مردم ولایتمدار شهرستان ساری در این مراسم به حدی بود که همه مسیرهای منتهی به میدان ساعت مسدود شد.
تشییع کنندگان با سردادن شعارهای «لا الله الا الله»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «هیهات منا الذله» و «این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست» و «مرگ بر آمریکا»، پیکر شهید صالحی را تشییع و بدرقه کردند.
آیین وداع با پیکر مطهر سرباز گمنام امام زمان(عج) و بسیجی شهید احمد صالحی مله نیز جمعه شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد.
شهید صالحی در وصیت نامه اش خطاب به مردم گفت که‌ای مردم مطیع و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب آیت‌الله خامنه‌ای باشید، ادامه دهنده راه شهدا باشید و از حکومت جمهوری اسلامی دفاع کنید، نگذارید خون شهدا پایمال شود. در بخش دیگری از وصیت نامه شهید صالحی بیان شده است: خواهران محترم‌،حجاب و عفاف را رعایت کنید، به هیچ عنوان از کسانی که با نظام و رهبری دشمنی کنند، نمی‌گذرم.فردا باید پاسخگوی اعمال‌تان باشید. همچنین در وصیت نامه شهید صالحی خطاب به مسئولان نیز آمده است که‌ای مسئولان از مسئولیت سوءاستفاده نکنید‌،کم‌کاری هم خیانت است.
شهید احمد صالحی هفته گذشته در حین ماموریت تعقیب و‌گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشت در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد. بنابراین گزارش، این جهادگر بسیجی دهه هفتادی که عضو گروه جهادی شهید امنیت «مصطفی نوروزی» نیز بود، برای دفاع از مرزهای کشور و مقابله با اشرار، جان خویش را نثار امنیت مردم و ایران اسلامی کرد. مازندران۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است که بیشتر این شهدا در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا خدمت می‌کردند.

 

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۱/۰۹/۱۳، ۲۲:۰۳:۲۲       بازدیدها: 76