به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 18,982
بازدید دیروز: 9,675
بازدید هفته: 60,735
بازدید ماه: 60,735
بازدید کل: 25,047,667
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
چهارشنبه ، ۰۵ دی ۱٤۰۳
Wednesday , 25 December 2024
الأربعاء ، ۲۳ جمادى الآخر ۱٤٤۶
دی 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
3029
آخرین اخبار
۲۴۸۶ - سردار نائینی: روایتگری حرف اول را در «جنگ ترکیبی» می‌زند ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
سردار نائینی:
 روایتگری حرف اول را در «جنگ ترکیبی» می‌زند 
  ۱۴۰۳/۰۷/۰۳

‫سردار نائینی: روایتگری حرف اول را در «جنگ ترکیبی» می‌زند | خبرگزاری صدا و  سیما‬‎

 
 
 
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: امروز در «جنگ ترکیبی» قرار داریم که هسته مرکزی آن «جنگ شناختی» است؛ در این جنگ، روایتگری حرف اول را می‌زند و افکار عمومی به ‌عنوان قدرت اصلی، هدف این جنگ است؛ همچنین در این جنگ، محتوای رسانه‌ای مهمات اصلی محسوب می‌شود.
سردار علی‌محمد نائینی، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در پژوهشگاه دفاع مقدس علوم و معارف دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه دفاع مقدس یک هویت بود که همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هویت دفاع مقدس را ادامه قیام عاشورا دانسته‌اند.
وی ادامه داد: در جریان جنگ تحمیلی، دشمن از پیروزی خود و شکست ما مطمئن بود، اما معادلات قدرت برهم خورد و محاسبات دشمن علی‌رغم تمامی حمایت‌هایی که از او صورت می‌گرفت با شکست مواجه شد.
سردار نائینی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نقش مردم و هدایت‌های امام خمینی(ره) در جنگ گفت: امروز آن‌گونه که باید به ساماندهی و اعزام نیرو‌های مردمی، لبیک‌گویی مردم به فرمان امام خمینی(ره) برای حضور در جنگ و هدایت‌های امام(ره)پرداخته نشده است.
سخنگوی سپاه افزود: دفاع مقدس آغازی بی‌پایان است و تا زمانی که بر آرمان‌های خود تأکید داریم، دفاع ادامه دارد؛ اما مصداق‌ها متفاوت است؛ دفاع از حرم یکی از مصادیق دفاع مقدس است که نیرو‌های ما با بهره‌گیری از تجارب دفاع مقدس توانستند در این عرصه، موفق باشند.
سردار نائینی با بیان اینکه در دفاع مقدس مسئولیت تبلیغات جنگ بودم، یادآور شد: در مدیریت افکار عمومی در طول جنگ به‌خصوص در حوزه داخلی مشکلی نداشتیم؛ اما در منطقه و جهان، رسانه در دست دشمن بود. وی خاطرنشان کرد: در زمان جنگ، رسانه ما تریبون نماز جمعه و چندین روزنامه بود و وظیفه ما حفظ روحیه رزمندگان در خط مقدم، حفظ روحیه ملی و مقابله با جنگ روانی دشمن بود که توانستیم در حوزه داخلی به‌خوبی عمل کنیم.
سخنگوی سپاه اظهار داشت: امروز در «جنگ ترکیبی» قرار داریم که هسته مرکزی آن «جنگ شناختی» است؛ در این جنگ، روایتگری حرف اول را می‌زند و افکار عمومی به عنوان قدرت اصلی، هدف این جنگ است؛ همچنین در این جنگ، محتوای رسانه‌ای مهمات اصلی محسوب می‌شود.
به گزارش فارس، سردار نائینی در پایان به ضعف روزافزون رژیم صهیونیستی اشاره کرد و با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت در جبهه‌های مختلف به این رژیم اشغالگر حمله می‌کند، گفت: امروز عملیات رسانه‌ای ما نمی‌تواند آن‌گونه که باید این موضوع را تبیین کند و عملیات رسانه‌ای ما با صحنه مقاومت متفاوت است.