به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,320
بازدید دیروز: 2,237
بازدید هفته: 6,227
بازدید ماه: 94,424
بازدید کل: 23,487,492
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۹ اسفند ۱٤۰۲
Tuesday , 19 March 2024
الثلاثاء ، ۹ رمضان ۱٤٤۵
اسفند 1402
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
29282726
آخرین اخبار
بيانيه شماره ۳ - در محكوميت قطعنامه پارلمان اروپا عليه جمهوري اسلامي ايران ۱۸ / ۰۱ /۱۳۹۳

   بيانيه شماره  ۳

-----------------------------------------

در محكوميت قطعنامه پارلمان اروپا عليه

  جمهوري اسلامي ايران

قطعنامه پارلمان اروپا درباره اوضاع یمن- اخبار بین الملل - اخبار ...

بسمه تعالی

خط امام ، بينش سياسي و انقلابيش اين است . كه از دشمن انتظار خير و كمك داشتن ، ساده انديشي و ساده لوحي است .

  آيت الله شهيد دكتر بهشتي ( ره )

      غربي هاي بي فرهنگ و دور از تمدن ، هر ازچند گاهي  ، در وهم و اوهام  خودشان مطلبي را بيان ميكنند . تا خود را در هيبت آدم ها قرار دهند . و توصيه مي كنند ، تا انسانهاي ساير نقاط جهان  از افكار حيواني و وحوشي آنها الگو بگيرند .آنها در افكار مستانه خود ، فكر مي كنند. مردم جهان دچار بيماري فراموشي (آلزايمر ) شده اند .

       زماني كه قاره آمريكا توسط كريستف كلمب به اصطلاح كشف شد . واين موضوع در اروپا مطرح گرديد . همانطور كه امروز تكفيري ها  جهت دريافت دلار به سوريه حمله ور شده اند در آن زمان نيز جنايت كاران ، و دزدان دريايي ، اروپا به عشق جمع آوري طلا ، به سرزمين سرخپوستان سرازير شدند. ابتدا با حُقه و نيرنگ و دادن توتون و تنباكو و مشروب خود را در جمع مردم بومي  جاي دادن و سپس با بدست آوردن طلا و معادن واجير نيرو و وارد كردن اسلحه، مردم بومي منطقه را از سرزمين اصلي راندند و وقتي قدرتشان زياد شد شروع كردن محافظ و سپس ارتش تشكيل دادند.و سرخ پوستان بومي منطقه را در يك جنگ علني قتل عام كردند .

      بعد ازآن سياه پوستان آفريقا را بعنوان برده خريداري كه اين صفحه ديگري از ظلم اروپائيان كه حالا خود را آمريكائي مي ناميدند ، شروع شد. و داستان غم انگيز مردم بومي سرخ پوست و برده هاي سياه پوست در تاريخ فراموش نشدني است كه در اين جا مجال تشريح آن نمي باشد .  و اكنون هم كه سالها از آن زمان مي گذرد اين دو تيره از مظلومترين مردم آمريكا هستند . وهرازچند گاهي از طريق اخبار كه يك ميليونيم  ظلم و، وحشي گري نيروي ها ي نظامي و جنايتكار آمريكا هستيم . كه چگونه به سياه پوستان و سرخ پوستان همانند كــفـتار هاي بيابا ن حمله مي كنند و آنها را تكه و پاره مي كنند . 

     اما  در قرن نوزدهم ، جنگ دوم جهاني را به راه انداختن ، كه در اين جنگ 70ميليون نفر كشته شدند . و آمريكائي هاي جنايتكار بمب اتم را بر سر مردم مظلوم هيرو شيما و ناكازاكي انداخته و مردم بي گناه اين مناطق را كشتند .

    در تشكيل دولت جعلي اسرائيل توسط آمريكا و انگليس هزاران نفر مردم بومي منطقه فلسطين كشته شدند . و هم اينك نيز بعد از نيم قرن كه ازآن زمان ميگذرد روزي نيست كه در خبر ها از قتل عام مردم فلسطين خبري درج نگردد.

      در جنگ با ويتنام صد ها هزار نفر با بمب هاي شيميائي آمريكائيها ، اين طرفداران حقوق بشر كشته شدندقتل عام شدند.

     در جنگ صدام عليه ايران ، اروپائيان به حمايت از صدام بر آمدند و هر نوع سلاح ، بمب افكن ، موشك و بمب هاي شيميائي به صدام اهداء كردند تا مردم مسلمان ايران را بكشند . ‌چرا ؟؟

فقط بخاطر اينكه اين ملت ديگر نمي خواستند نوكري آمريكا و انگليس را به پذيرند .

    سپس به بهانه واهي به افغانستان حمله كردند . دليل اين وحشي گري را انهدام ساختمان هاي  دو قلو تجاري آمريكا توسط القاعده اعلام كردند. به غير از احمق هاي اروپائي چه كسي اين دروغ بزرگ را قبول مي كند .اگر القاعده آنقدر قوي شده كه بتواند در خاك آمريكا عملياتي به آن وسعت انجام دهد . پس فاتحه آمريكا خوانده شده است . اين ساختمان را خود سازمان سيا و موساد متحدا" منفجر كردند . زيرا در آن انفجار يك نفر هم از يهوديان ساكن در آن سا ختمان آسيب نديدند برا ي اينكه قبلا" به آنها اطلاع داده بودند تا در آن روز در محل كار حضور نيابند  .

      بعد با ادعاي واهي سلاح هاي كشتار جمعي، به عراق حمله كردند كه كل عراق را با هواپيما و موشك و سپس با بمب گذاري ويران و مردم مسلمان آن منطقه را ازبين بردن . و پس از چند سال اشغال يك سلاح كشتار جمعي هم پيدا نكردند و آنقدر بي شعور بودند كه از مردم عراق عذر خواهي هم نكردند.  

       حال نوبت به سوريه رسيد . با سلاح هاي آمريكا و اروپا ئي ها  و پول عربهاي وابسته به غرب و نقشه صهيونيسم ، از كشور هاي منطقه تروريسم اجير كردند .و قاتلين حرفه اي را از زندانها ي ، همين كشور ها آزاد كردند فقط به يك شرط كه به تروريست هاي داخل سوريه به پيوندند .

   و اينك هر از چند گاهي ايران را محك مي زنند . يك روز مي گويند ايران بدنبال سلاح هسته اي  است يك رو ز مي گويند حقوق بشر رعايت نمي شود .يعني با اين مطالب مي خواهند مردم ايران را بسنجند .كه آيا جنايتهاي آنها فراموش شده و مي شود يك عده ساده لوح دور خودشان جمع كنند و مانند اُكراين سناريو بنويسند .

در همين جلسه 1+5 كه چندين سال است وقت كشور مان را گرفته . وقتي مي بينند . كه گفتگو ها به مرحله نهائي رسيده يك كلمه مي گويند ايران بايد اعتماد سازي كند . !

مي دانيد اعتماد سازي يعني چه ؟ يعني دست هايمان را بالا ببريم و تسليم شويم . و هرموقع اينكاررا كرديم و آنها ما را همانند سرخ پوستان و سياه پوستان و مردم فلسطين ما را به زير چكمه هاي خود بردند . اعتماد برايشان حاصل خواهد شد .

     مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان ،  از مسئولين نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران  تقاضا دارد با استفاده از رهنمودهای مقام عظمای ولایت وفرمايش  حضرت امام خميني  (ره ) كه فرموده اند :

« از كسي باكي نداشته باشيد ، همه ابرقدرتها از قدرت شما رزمندگان اسلام لرزيده اند . » با قاطعيت و قدرت ، نسبت به این قطعنامه شوم برخورد نمایند و هرگز از منافع نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران  کوتاه نیایند

انّ كـيد الشيـطان كان ضعيفا

والسلام عليكم ورحمة الله و بركاته 

مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان

 ۱۸ / ۰۱ /۱۳۹۳