به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 212
بازدید دیروز: 2,237
بازدید هفته: 5,119
بازدید ماه: 93,316
بازدید کل: 23,486,384
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۹ اسفند ۱٤۰۲
Tuesday , 19 March 2024
الثلاثاء ، ۹ رمضان ۱٤٤۵
اسفند 1402
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
29282726
آخرین اخبار
اطلاعيه شماره ۸ - ۸ ۱/ ۴ / ۱۳۹۴ -- دعوت به راهپيمائي روز قدس

    اطلاعيه شماره ۸  -  ۸ ۱/ ۴ / ۱۳۹۴

بسمه تعالي

« فلسطین پاره تن اسلام است »

روز قدس فرا رسید  و دل‌های مسلمانان جهان در آرزوی آزادی قدس شریف را فر یاد می‌زنند. روز قدس، روز تجلی وحدت جهان اسلام و مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی است که سال‌هاست به مردم مظلوم فلسطین ستم‌ می‌کند. اين طرح حضرت امام عظیم‌الشأن ما در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس از اهمیت بسیار بالائي برخوردار است که ایشان فرمودند : فلسطین پاره تن اسلام است و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بارها فرمودند مهم‌ترین مسئله جهان اسلام ، مسئله فلسطین است و بیش از نیم قرن از مبارزه مردم فلسطین با غاصبان صهیونیستی می‌گذرد. امسال روز قدس را در حالی برگزار می‌کنیم که  جهان اسلام در آتش جنگ و درگیری، فتنه تکفیر تروریست‌ها از سوریه، عراق، یمن و بحرین گرفته تا شمال آفریقا می‌سوزد و در این میان حملات بی‌رحمانه سعودی‌ها به مردم مظلوم یمن و کشتار هزاران غیر نظامی بی‌دفاع و انهدام خانه‌های مردم و زیر ساخت‌های اقتصادی آنها حتی در ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد. 

 آری این حکایت تأسف‌آمیز روزگار ماست. با این همه مبارزه فراگیر رزمندگان حزب الله لبنان،‌ و مبارزان فلسطینی با رژیم صهیونیستی و هوشیاری مسلمانان جهان در برابر این رژیم منحوس، خواب را از چشم صهیونیست‌ها ربوده است .

 راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و پیام مردم شریف ایران در این راهپیمایی روحیه مقاومت، ‌استقلال‌خواهی و استکبارستیزی، وحدت همه گروه‌ها در این کشورها به‌خصوص کشور فلسطین است. مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه مسلمانان و ملت ایران اسلامی، همه اقشار را به شرکت گسترده در راه‌پیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌کند. به امید آزاد سازی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی.

                                       والسلام

                                    مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان

                                          ۸ ۱/ ۴ / ۱۳۹۴