به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 5,660
بازدید دیروز: 5,718
بازدید هفته: 5,660
بازدید ماه: 26,630
بازدید کل: 23,688,452
افراد آنلاین: 16
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 27 April 2024
السبت ، ۱۸ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
بيانيه شماره - ۴۲ بمناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی ۱۴۰۲/۱۰/۰۷

بيانيه شماره - ۴۲ 

-------------------------------------------------------

بمناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا ﴿الأحزاب: ۲۳﴾

وزیر کشور: ترور، نشانه عجز رژیم رو به زوال صهیونیستی است - وزارت کشور

«شهادت هنر مردان خداست، کسانی که عمری را در گمنامی در راه خدا جهاد کردند تا پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران سرافراز و برقرار بماند. از آسایش خود و خانواده خود گذشتند تا ایرانیان در کنار خانواده‌هایشان با آرامش زندگی کنند. در آن سوی مرزها با دشمنان آب و خاک و فرهنگ و دشمنان  هویت ایران اسلامی و خاصه با رژیم جعلی اسرائیل کارزار کردند تا آن‌چه بر سر غزه مظلوم آمد بر سر ایران مقتدر نیاید. این شهدا، برای پیروی از امام و رهبری و برای برپایی احکام اسلام رفتند و شهید شدند و کاری حسینی کردند و ما باید کاری کنیم تا احکام الهی که در راس آن حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و اطاعت از رهبری است، پیاده شود. در برخی تعابیر از امام خمینی( ره) داریم که امروز حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران از مهم‌ترین واجبات دینی و اسلامی است. اسلامی که سیدالشهدا برای آن به شهادت رسیدند و پس از شهادت امام حسین علیه‌السلام، وظیفه انتقال پیام خون شهدای کربلا به عهده امام سجاد علیه‌السلام و خاصه حصرت زینب سلام‌الله علیها قرار گرفت. امروز که شاهد شهادت امثال سید رضی موسوی هستیم، وظیفه  انتقال پیام خون‌های این شهدا بر عهده  یکایک ما مسلمانان است و بی تفاوتی نکوهیده و مذموم است.
رژیم صهیونیستی که اکنون خود را در میان باتلاق خودساخته غزه گرفتار می‌بیند به گمان خود می‌خواهد با به شهادت رساندن امثال این شهید، ایران را مستقیم وارد معرکه کند تا از ننگ شکست از یک گروه کوچک نجات یابد، در حالی که بارها سیاست‌های حکیمانه رهبری و نظام را دیده است که در تنبیه دشمن خصم بر اساس اصول و راهبردهای خود عمل می‌کند و سیلی محکم خود را در زمان و مکان مناسب می‌زند.
مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان ، شهادت این دلاور مرد قهرمان را به رهبری عزیز و به  ملت بزرگ ایران و بخصوص به خانواده محترم آن شهید دوستان و همرزمانش تبریک و تسلیت عرض می‌کند و از مسئولان عزیر می‌خواهد که در زمان و مکان مناسب، پاسخی دندان‌شکن به این رژیم در حال اضمحلال بدهد». 

                                         

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

مجمع هم اندیشی توسعه  استان زنجان

  ۱۴۰۲/۱۰/۰۷