به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 721
بازدید دیروز: 2,237
بازدید هفته: 5,628
بازدید ماه: 93,825
بازدید کل: 23,486,893
افراد آنلاین: 9
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۹ اسفند ۱٤۰۲
Tuesday , 19 March 2024
الثلاثاء ، ۹ رمضان ۱٤٤۵
اسفند 1402
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
29282726
آخرین اخبار
بيانيه شماره ۲۳ به مناسبت اعلام انزجار از طرح نژاد پرستانه معامله قرن ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
بيانيه شماره  - ۲۳         
------------------------------------------------------------------

 به مناسبت  اعلام انزجار از طرح نژاد پرستانه معامله قرن

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت امام (ره): اسرائيل دشمن بشريت و دشمن اسلام است .

Image result for قدس قبله اول مسلمانان است

 روز گذشته  رئیس جمهور تروریست آمریکا‌ در اقدامی جنایت کارانه در محو حقوق ملت فلسطین از طرحی به عنوان معامله‌ی قرن  رونمایی کرد.این جانی بالفطره که به قول هم حزبی هایش در تمام دوران ریاست جمهوری آمریکا از نظر جنایت کاری ، دروغگوئی ، نادانی بی نظیر است  برگ دیگری از فریب‌کاری آمریکا‌یی‌های وحشی در تحمیل ظلم، تجاوز و اشغالگری به مسلمانان جهان بویژه فلسطینیان در مقابل دوربین ها برای خوشایند صهیونیست های خون آشام و حیوان صفت  نمایش داد . 

اما نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در همان نمایش مضحک با در آوردن دستمال کاغذی و پاک کردن دماغ به همفکران جنایت کارش نشان داد که وظیفه ترامپ دائم الخمر به پایان رسید و همانند این دستمال باید دور انداخته شود .

نرامپ ناقص العقل که می خواست فریاد عدالت‌خواهی ملت‌ فلسطین و دیگر آزادیخواهان جهان را خاموش کند.جوهر امضایش خشک نشده مردم فلسطین و آزادیخواهان جهان با اعتراض بر علیه این طرح شیطانی قیام کردند. و با صدور بیانیه و بر پائی راهپیمائی برعلیه این طرح نژاد پرستانه اعلام برائت نمودند .

معامله‌ی قرن که بر پایه‌های ظلم و تجاوز بر ملت فلسطین بنا شده‌است، نه‌تنها امنیت و ثبات را برای صهیونیست‌ها به ارمغان نخواهد آورد، بلکه ناامنی را بیش از گذشته در فلسطین اشغالی نهادینه خواهد کرد. آمریکا‌یی‌ها باید بدانند که سپر پوشالی معامله‌ی قرن، تاب ایستادگی در برابر شمشیر بران مقاومت را ندارد.

 مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان ضمن انزجار شدید خود را  از این نمایش تبلیغاتی صهیونیست ها با نام معامله قرن که توسط یک انسان نمای دائم الخمر که توسط یهودیان صهیونیست کوک و طرح های آنان را به نمایش در می آورد . یقینا"هیچ انسان آزاده ای در جهان از این حرکت مشمئز کننده حمایت نکرده و همانطوریکه  در این 65 سال گذشته با سپر قرار دادن سینه های مجاهدان اسلام ناب محمدی (ص) در مقابل کفرجهانی ایستادگی کرده اند . در مقابل صهیونیست اشغالگر تا آزادی قدس شریف به مقاومت و جهاد مقدس فی سبیل ا لله ادامه خواهند داد .

والسلام عليكم ورحمة الله و بركاته 

مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان

 ۱۳۹۸/۱۱/۰۹