به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 624
بازدید دیروز: 2,237
بازدید هفته: 5,531
بازدید ماه: 93,728
بازدید کل: 23,486,796
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۹ اسفند ۱٤۰۲
Tuesday , 19 March 2024
الثلاثاء ، ۹ رمضان ۱٤٤۵
اسفند 1402
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
29282726
آخرین اخبار
بيانيه شماره ۱۱ - حمایت از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ۲۵ / ۱ ۱ / ۱۳۹۴

  بيانيه شماره  - ۱۱  

   ------------------------------------------------  

 بیانیه حمایت از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی        

بسم الله الرحمن الرحیم
 
به نظر من مهمترین شرایط نماینده عبارت است ازاینکه متدین ، کارآمد ، دلسوز و شجاع باشد . اگر این چهار شرط در نماینده ای جمع شدهمان کاری را که شما آرزو و توقع دارید انجام خواهد داد. 
از بیانات مقام معظم رهبری.
 
Image result for انتخابات
مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان با عنایت به وظیفه خود در نقش آفرینی بیش از پیش در عرصه های دارای پتانسیل برای توسعه و در این برهه از زمان بر خود وظیفه میداند تا در عرصه سرنوشت ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی ورود نماید و در این پیچ تاریخی و سیاسی کشور به ایفای نقش بپردازد تا بااستعانت از خداوند حکیم و متعال و همراه با تمام آحاد و اقشار ملت در کشور اسلامی عزیزمان ایران و با شرکت هرچه باشکوهتر در انتخابات ۷ اسفند ماه ۱۳۹۴ بار دیگر وفاداریمان به ولایت ، نظام و انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و دشمنان این مرز و بوم را مایوس نماییم.
مجمع هم اندیشی نیز پس از بررسی ویژگیهای کاندیداهای ولایتمدار حوزه انتخابیه زنجان و طارم از بین تمام کاندیداها که قطعاً این حضور بی سابقه افراد جهت کاندیداتوری مجلس نشان از حضور تمام سلایق سیاسی کشور در عرصه رقابت میباشد ، ضمن احترام به تمامی عزیزانی که در این صحنه سرنوشت ساز احساس وظیفه نموده و اعلام حضور نموده اند به ترتیب از آقایان مهندس سیروس میانجی و حاج محمد اسماعیلی اعلام حمایت می نماید . چرا که ایشان را افرادی ولایتمدار، اصلح ، مخلص و متعهد به نظام مقدس انقلاب اسلامی می شناسد و برخود وظیفه میداند حداکثر تلاش خود را در جهت مو فقیت این عزیزان در عرصه رقابتهای انتخاباتی متمرکز نماید.
لذا از مردم غیور و شهید پرور پایتخت شور و شعور حسینی و خطه ولایتمدار زنجان و طارم استدعا دارد ضمن حضور حداکثری در این عرصه جهاد سیاسی و جهت پیشرفت روز افزون و توسعه استان زنجان از این عزیزان حمایت نمایند تا بار دیگر شاهد خلق حماسه ای نو در دیار غواصان دریادل باشیم.
 
                                                               اجرکم عند ا...
                                                                 مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان
                                                        ۲۵ / ۱ ۱ / ۱۳۹۴