به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 717
بازدید دیروز: 2,237
بازدید هفته: 5,624
بازدید ماه: 93,821
بازدید کل: 23,486,889
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۹ اسفند ۱٤۰۲
Tuesday , 19 March 2024
الثلاثاء ، ۹ رمضان ۱٤٤۵
اسفند 1402
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
29282726
آخرین اخبار
اطلاعيه شماره ۰ ۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - دعوت به راهپیمائی ۲۲بهمن سال ۱۳۹۴

اطلاعيه شماره ۰ ۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹

بسم الله الرحمن الرحیم
 
«والفجر ولیال عشر»


22 بهمن روز تجدید عهد با انقلاب و امام و اسلام است . (مقام معظم رهبری)
 
ایام الله دهه مبارکه فجر یاد آور حماسه ای  عظیم به رهبری حضرت امام خمینی ( ره )  برای آزادی از  ظلمت طاغوت و رسیدن به فجر سراسر نور انقلاب اسلامی است.
  ایام الله دهه مبارکه فجر، یاد آور تلاش های مردان و زنان مومن به اسلام ، تحت رهبری حضرت امام خمینی ( ره ) برای برپایی حکومت اسلامی و به اهتزاز در آوردن  پرچم لا اله الاالله است . دهه فجر یاد آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام عزیز کردند و از خون جوانان خویش نهال دین اسلام  را آبیاری نمودند. دهه فجر یاد آور لحظه های فراموش ناشدنی ورود حضرت امام  به میهن اسلامی و بیانات پرشور ایشان در بهشت زهرا برای نابودی طاغوت و طاغوتیان و احیای کلمه الله است و  دهه فجر یاد آور همه نیکی ها، ارزش ها و آرمان هاست.
 
  کارنامه درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی سی و هفت سال گذشته، خود زمینه شُکر این نعمت بزرگ الهی را فراهم می آورد. کشوری که در عصر طاغوت از کمترین امکانات علمی و فناوری رنج می برد و برای تهیه ضروری ترین کالاهای مورد نیاز خود به بیگانگان وابسته بود. امروز با استقلال همه جانبه،  پله های ترقی را می پیماید.
 
کشوری که تا دیروز می بایست برنامه های قدرت های استکباری را اجرا کند، امروز با اعتماد به نفس ، عزت و افتخارات خود را به رخ دشمنان  می کشد، و سرانجام کشوری که بیگانگان می کوشیدند با طرح هایی همچون کشف حجاب، اسلام را در آن منزوی کنند، امروز مرکز اسلام خواهی و اسلام دوستی در جهان اسلام است و ارزش های دینی مهم ترین رکن آن به شمار می آورد. آری، امروز ایران اسلامی، دارای ملتی آگاه، مستقل، آزاد، مؤمن و دارای بصیرت است و خار چشم دشمنان انسانیت به شمار می رود و با همان شعارهای روز های نخستین انقلاب، به حرکت پرشتاب خود ادامه می دهد و بر همه توطئه ها ، غلبه پیدا می کند.
 
 پیشرفت های کم نظیر جوانان انقلابی در حوزه  و دانشگاه  و  رشد روز افزون علمی و فناوری، آینده را ، روشن تر از امروز خواهد کرد. پیشرفت های شگفت آور در عرصه انرژی صلح آمیز هسته ای، پزشکی، سلول های بنیادی ، داروسازی سد سازی ، کشاورزی و  پیروزی دانشجویان ایرانی در المپیاد ها و رقابت های جهانی در عرصه علوم، بخشی از این پیشرفت هاست. بی دلیل نیست که دشمنان انقلاب با ترور دانشمندان جوان کشورمان ، سعی در خاموش ساختن چراغ فناوری و علم در ایران هستند و آنان به خوبی می دانند که این رشد چشمگیر در شرایط تحریم و شدت دشمنی با جمهوری اسلامی شکل گرفته   است.
 
آنچه در این میان اهمیت فراوان دارد لزوم وحدت و همدلی، شرکت پرشور در انتخابات  مجلس شورای اسلامی، هوشیاری در برابر توطئه ها و لبخندهای فریبنده دشمن، بصیرت افزایی و درک شرایط کشور و جهان اسلام و تقویت روح خود باوری و تلاش برای فتح قله های علمی و معنوی است آنچه که در بیانات مقام معظم رهبری از اول سال جاری  تاکنون موج می زند. سخنان پرشور و وحدت آفرین و دشمن شکن معظم له است ، که روح تازه ای در کالبد جهان اسلام دمیده و توطئه های دشمنان را یک به یک خنثی کرده و پاسخ کوبنده ای به تهدیدا ت دشمنان اسلام بیان نموده است . لذا ، راهپیمایی 22 بهمن امسال اهمیت ویژه ای دارد و حضور پرشور مردم عزیز مان، می تواند نقشه های دشمنان را نقش بر آب کند.
  مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان ضمن عرض تبریک  ایام الله دهه مبارکه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و  اعلام بیعت مجدد با مقام معظم رهبری ، هموطنان عزیز  را به شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن  دعوت می نماید. تا با وحدت یکپارچه خود مشت محکمی به دهان شیطان برزرگ و هم پیمانان جنایتکارش بکوبند.یاد امام عزیز و شهیدان گلگون کفن انقلاب در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرامی باد.

والسلام

مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان

۱۳۹۴/۱۱/۱۹