به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 6,417
بازدید دیروز: 23,157
بازدید هفته: 113,916
بازدید ماه: 161,103
بازدید کل: 23,649,505
افراد آنلاین: 108
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۳۱ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 19 April 2024
الجمعة ، ۱۰ شوّال ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
بيانيه شماره - ۳۸ عرض تبریک و دعوت عمومی به راهپیمائی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱/۱۱/۲۰

بيانيه شماره - ۳۸  

----------------------------------------------------------------

عرض تبریک و دعوت عمومی به راهپیمائی ۲۲ بهمن

بسم الله الرحمن الرحیم 

۲۲ بهمن، اوج قله حرکت پر افتخار ملت ایران و یادآور پر شکوه‌ترین روز تاریخ ملت ایران است چرا که مردم در این روز عزت، عظمت و قدرت خود را به دست آوردند. حضرت امام خامنه ای( مد ظله العالی )

 

یوم الله ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷، یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین است، امسال چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب را در حالی جشن می گیریم که محکم‌تر و استوارتر از همیشه در برابر جبهه کفر و شرک و نفاق جهانی ایستاده‌ایم. معادلات قدرت در جهان به نفع ملت ایران و جمهوری اسلامی در حال تغییر است در این حقیقت هیچ تردیدی نیست.

در چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی سرفرازتر از همیشه با شعار محوری «ایـران اسـتـوار، ۴۴ سـال افـتـخـار» حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن و بهره مندی پیوسته از شمیم قدسی اندیشه های معمار کبیر انقلاب و احیاگر اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله وسلم و تبعیت از ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) رکن رکین و اصل غیرقابل انکار در مسیر استمرار این حرکت الهی خواهد بود.

مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان ، ضمن عرض تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، از عموم مردم ولایت مدار و هميشه در صحنه استان زنجان دعوت مي نمايد در مراسم نورافشاني و بانگ توحيد و وحدت بخش "الله اكبر" راس ساعت ۲۱ شامگاه روز جمعه مورخ بيست و يكم بهمن ماه همزمان با سراسر ايران اسلامي از فراز بام ها و مساجد ، به شكرانه چهل و چهارمین سالگرد پيروزي انقلاب در اين لحظه عرفاني،  نداي الله اكبر را سر دهند.

همچنين از عموم مردم انقلابی و ولایتمدار استان زنجان دعوت مي نمايد.با حضور با شكوه و پر صلابت خويش در راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن ، ضمن ابراز وفاداري به آرمان هاي رفيع بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و شهداي گرانقدر با ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله العظمي الامام خامنه اي (مدظله العالي) تجديد پيمان نموده و عزم راسخ، وحدت كلمه، همدلي و انسجام خود را به منصه ي ظهور برسانند.

ساعت حرکت راه پیمائی ۱۰ صبح  روز شنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ از  دو مسیر چهار راه امیر کبیر  و میدان آزادی به سمت میدان انقلاب در شهر زنجان و در شهر های تابعه بر اساس اطلاعیه های اعلام شده خواهد بود .

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان

۱۴۰۱/۱۱/۲۰