به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,913
بازدید دیروز: 5,718
بازدید هفته: 4,913
بازدید ماه: 25,883
بازدید کل: 23,687,705
افراد آنلاین: 55
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 27 April 2024
السبت ، ۱۸ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
بيانيه شماره - ۴۰ به مناسبت پیروزی رزمندگان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی۱۴۰۲/۰۷/۱۵

بيانيه شماره - ۴۰  

----------------------------------------------------

به مناسبت پیروزی رزمندگان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی

بسم الله الرحمن الرحیم
انا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا (فتح، ١)

واکنش کاخ سفید به عملیات طوفان الاقصی: قاطعانه در کنار اسرائیل ایستاده ایم  - همشهری آنلاینعملیات طوفان الاقصی آغاز شد/ شکست تاریخی رژیم صهیونیستی /اسارت تعدادی  بالایی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ شلیک ۳۰۰۰ موشک به سرزمین‌های  اشغالی/ حزب الله: با رهبران مقاومت فلسطین در تماس

بیش از هفت دهه از اشغالگری صهیونیست­‌ها می­‌گذرد و محافل حقوق بشری غرب، کماکان در برابر جنایات این رژیم اشغالگر و نژادپرست، سکوت در پیش گرفته‌اند. آنچه موجب تداوم اینگونه اقدامات رژیم اشغالگر شده است، ابتدا حمایت کامل برخی از کشور‌ها بویژه آمریکا از جنایات این رژیم کودک­‌کش، سپس سازش‌کاری کشور‌های عرب منطقه و خیانت آن‌ها به آرمان فلسطین و نهایتا سکوت کشور‌های دیگر است.

مقاومت ستودنی ملت فلسطین در مقابل هتک حرمت­‌های مکرر مسجدالاقصی و جنایات روزانه صهیونیست‌ها در حق اهالی کرانه باختری و نوار غزه در ماه‌­های اخیر نویدبخش نسل جوانانی است که فلسطین را به بیشه شیران تبدیل نموده و با حرکت به سوی انتفاضه‌ای دیگر، عرصه را بر صهیونیست­‌ها تنگ نموده­ و ضربات مرگباری را بر توان نظامی، اطلاعاتی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن وارد ساختند.

پیروزی فلسطینی‌­ها طی روز‌های اخیر و شکست مفتضحانه طرح‌های سازشکارانه از سوی دیگر، موجب شده مردم فلسطین یک بار دیگر انتفاضه خود را شروع کنند، ولی این‌­بار معادلات جهانی و نظم نوین در عرصه بین‌المللی بر اساس سنت و وعده الهی در قرآن کریم، با مظلومان و ستمدیدگان خواهد بود و مبارزه برای رسیدن به پیروزی تا محو و نابودی کامل دشمن ادامه خواهد داشت.

مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان ،  ضمن محکومیت شدید اقدامات ددمنشانه رژیم کودک‌­کش صهیونیستی و عرض تبریک پیروزی چشمگیر و افتخارآفرین به همه ملت­‌های عدالت­جو و حقیقت­‌خواه به ویژه رزمندگان جهادگر فلسطینی.

بر حمایت از ملت قهرمان فلسطین و دفاع جانانه جوانان انقلابی در عملیات انتفاضه، پای فشرده و بر لزوم حذف غده سرطانی اسرائیل و رژیم آپارتاید تل‌آویو از معادلات فلسطین و منطقه تاکید می‌ورزند.
مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان ، همچنین ضمن لبیک به فرامین مقام معظم رهبری که مسئله فلسطین را مهم­ترین مسئله روز جهان اسلام می‌دانند، بر لزوم پیاده سازی اصل انقلابی مقابله با استکبار و حمایت از مستضعفان جهان در سرتاسر عالم تاکید داشته و از آحاد امت اسلام و ملت‌های عدالت‌خواه درخواست می­‌کنند برای حمایت همه جانبه از ملت فلسطین بپاخیزند و از تمام ظرفیت‌ها برای تقویت جبهه مقاومت بهره‌برداری نمایند.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان

۱۴۰۲/۰۷/۱۵