به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 678
بازدید دیروز: 2,237
بازدید هفته: 5,585
بازدید ماه: 93,782
بازدید کل: 23,486,850
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۹ اسفند ۱٤۰۲
Tuesday , 19 March 2024
الثلاثاء ، ۹ رمضان ۱٤٤۵
اسفند 1402
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
29282726
آخرین اخبار
اطلاعيه شماره ۴ ۱ - عرض تبریک و دعوت عمومی به راهپیمائی ۲۲ بهمن ۱۳۹۶/۱۱/۱۹

اطلاعيه شماره   ۴ ۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹

عرض تبریک و دعوت عمومی به راهپیمائی ۲۲ بهمن

بسم الله الرحمن الرحیم
 

Image result for ‫ 22 بهمن در کلام رهبر‬‎

۲۲ بهمن؛ روز طلوع و ظهور بزرگ‌ترین انقلاب دوران تاریخ ما پس از اسلام

«از اوّلین روز پیروزى این انقلاب، همه‌ ما گفتیم و همه‌ ملّت باور کردند که کار با پیروزى بر ایادى آمریکا در کشورمان تمام نمی‌شود، کار در ۲۲ بهمن به پایان نمی‌رسد، بلکه کار در این روز بزرگ و مبارک تازه آغاز می‌شود. ما در ۲۲ بهمن قدم در جادّه‌اى گذاشتیم که انتهاى این جادّه، جامعه‌ اسلامى و انسانىِ آسوده و پر نعمت و پر برکت و برابر امر خدا و قوانین الهى است؛ به تدریج به آن نهایت نزدیک خواهیم شد»

حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای«مدظله العالی»

اینک در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، مردم مؤمن ما قدردان نعمت عظیم حاکمیت اسلام و رهبری انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای«مدظله العالی» هستند و با پشتیبانی از ولایت فقیه و تقویت نیروی ایمان و باور مذهبی خود مانع بزرگی را در برابر خط انحراف و نفوذ ، فراهم می‌کنند.

دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند. تا حمایت گسترده مردمی از نظام اسلامی و ولایت فقیه را خدشه‌دار کند. تهاجم گسترده فرهنگی و تحریم های ظالمانه با هدف ایجاد یأس و بدبینی در مردم طراحی شده است تا مردم را دچار خستگی نماید. اما زهی خیال باطل، ملتی که شهادت، شهامت و ولایت دارد، اسارت ندارد.

فریاد جاهلانه استکبار جهانی علیه ملت رشید ایران و عصبانیت آنها از پیشرفت‌های علمی در زمینه‌ی موشکی، فضایی و هسته‌ای نشان از ضعف و ناتوانی آمریکا دارد. گزینه‌های روی میز آمریکا در برابر سد محکم اقتدار مردمی ایران نا بود شدنی و توخالی است و شعاع انوار انقلاب اسلامی امروز در یمن، عراق، بحرین و سوریه نور افشانی می‌کند.

اظهارات تهدید آمیز مقامات آمریکایی و همچنین سخنان ابلهانه ترامپ بار دیگر دست چدنی  آمریکا، این دشمن جنایتکار بشریت را نشان می دهد . پاسخ قاطع و کوبنده مردم و مسئولین به این یاوه‌گویی‌ها و اقدامات عملی در مواجهه با دشمنی‌های استکبار بار دیگر رسوایی و شکست را نصیب دشمنان نظام اسلامی خواهد کرد.

مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان ضمن عرض تبریک  ایام الله دهه مبارکه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و  اعلام بـیـعـت مجدد با مقام معظم رهبری حضور پر شور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بیعتی مجدد با ولایت فقیه و پاسداشت دستاوردهای نظام اسلامی و ارزشهای الهی و در حقیقت عرصه نمایش  قدرت اسلام و انقلاب اسلامی است. راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهد داد ، ملت ما آگاهانه چون همیشه همراه و پشتیبان نظام اسلامی و خاموش کننده آتش فتنه ها و آشوبها در کشور است، لذا ، هموطنان عزیز  را به شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن  دعوت می نماید. تا با وحدت یکپارچه خود مشت محکمی به دهان شیطان برزرگ و هم پیمانان جنایتکارش بکوبند.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان

۱۳۹۶/۱۱/۱۹