به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 716
بازدید دیروز: 2,237
بازدید هفته: 5,623
بازدید ماه: 93,820
بازدید کل: 23,486,888
افراد آنلاین: 8
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۹ اسفند ۱٤۰۲
Tuesday , 19 March 2024
الثلاثاء ، ۹ رمضان ۱٤٤۵
اسفند 1402
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
29282726
آخرین اخبار
ببيانيه شماره ۲۶ - به مناسبت روز جهانی قدس ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
بيانيه شماره  - ۲۶           
---------------------------------
به مناسبت روز جهانی قدس

 

روز قدس روز اسلام و مسلمین است. امام خمینی(ره)

صادرات غیرنفتی کشور اخراج آمریکا از عراق قطعی است در حال رونق گرفتن اس

تدبیر حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، امیدواری برای تحقق آرمان مقدس قدس شریف را بیش از هر زمان دیگری در جهان اسلام ایجاد کرد و همچنین باعث فرو ریختن کاخ پوشالی استکبار جهانی شد.

امسال، تقارن ارزشمند روز جهانی قدس، به عنوان نماد ظلم‌ستیزی و مبارزات ضدصهیونیستی امت اسلامی، با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس شریف با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است.

همان گونه که رزمندگان دوران دفاع مقدس با اقتداء به حضرت امام خمینی«ره» و با محوریت رکن رکین ولایت فقیه در سوم خرداد ۱۳۶۱ موفق به خلق حماسه‌ی بی‌بدیل فتح خرمشهر شدند، اینک همان فرزندان انقلاب اسلامی و نسل‌های بعد از آن، با تأسی به روح ایمان، خودباوری و اتکاء به خداوند قادر متعال، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری «مدظله العالی» را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند.

نسل آگاه، متعهد و انقلابی ضمن تلاش برای پیشرفت در عرصه‌های مختلف، بیش از هر زمان دیگری در تداوم راه باشکوه شهیدان انقلاب اسلامی و به ویژه سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی مصمم هستند تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی و تحقق آرمان قدس شریف آرام تگیرند .

ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با درک شرایط حساس جهانی و همچنین با توجه به شرایط متفاوت امسال، نسبت به سال‌های گذشته گوش جان به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب خواهند سپرد تا آن را به عنوان چراغ روشنی بخش راه آینده قرار دهند.

مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان، ضمن حمایت از هر گونه حرکتی در راستای احقاق حقوق حقه مردم مظلوم فلسطین و گرامیداشت سوم خرداد از ملت آگاه و هوشیار و مؤمن ایران اسلامی و مردم فرهیخته و بصیر زنجان و با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های حقیقی و مجازی به مبارزه بی‌امان خود با صهیونیسم غاصب ادامه دهند و ضمن تقویت روحیه جهادی و انقلابی مبارزان آزادی قدس شریف، زمینه انحطاط، فروپاشی و محو رژیم صهیونیستی و تمامی جریانات تکفیری و انحرافی را فراهم کنند.

والسلام عليكم ورحمة الله و بركاته 

مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان

۱۳۹۹/۰۳/۰۱