به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 560
بازدید دیروز: 2,237
بازدید هفته: 5,467
بازدید ماه: 93,664
بازدید کل: 23,486,732
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۹ اسفند ۱٤۰۲
Tuesday , 19 March 2024
الثلاثاء ، ۹ رمضان ۱٤٤۵
اسفند 1402
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
29282726
آخرین اخبار
اطلاعيه شماره ۶ - ۳ / ۵ / ۱۳۹۳ -- دعوت به راهپيماي روز قدس

                                                                                                                           اطلاعيه شماره ۶ ۳ / ۵ / ۱۳۹۳

'' روز قدس روز حیات اسلام است'' امام خمینی (ره)


روز قدس، روز اسلام و ارزش‌های انسانی است. روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و تجلي همدلي و فریاد رهایی فلسطین، از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز تبلور عيني حمايت امت واحده اسلامي و ملت هاي آزاده و مستقل جهان از قيام و آزادي خواهي ملتي بزرگ و قهرمان است. روز خروش ملت هاي اسلامي بر عليه هر گونه تجاوز و اشغالگري است. اين روز بزرگ كه از يادگاري هاي ارزشمند امام راحل است، هر سال نور اميد تازه اي را بر دل مظلومان فلسطين، تابانده و عزم و اراده ميليون ها انسان آزاده و مبارز در سر تا سر عالم را براي مقابله با توطئه هاي اسراييل غاصب و آمريكاي جهانخوار، مصمم و استوارتر مي سازد.
امسال در حالی به استقبال روز قدس، می‌رویم که خروش بیداری اسلامي برخاسته از حنجر الهی روح خدا، نه تنها کاخ طاغوت صهیونيسم، که ستون‌های نامشروع قوام و دوام كشورها و دولت هاي نامشروع وابسته به این غده سرطاني در اقصي نقاط جهان را به لرزه انداخته و بيش از پيش، عجز و زبوني اين رژيم سفاك، در مقابل كوه استوار و با عظمت مسلمانان جهان و عزت روز افزون، ملت مظلوم فلسطين را نمايان ساخته است.
بدون شك روز جمعه آحاد مردم مومن، روزه، دار، پارسا، انقلابي و ولايت مدار زنجان، همگام با  مسلمانان جهان و مردم خداجوي ايران اسلامي، با مشت هاي گره كرده و پرشور تر از هميشه، در راهپيمايي عظيم روز قدس شركت كرده و با سر دادن شعار مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا، ضمن لبيك به نداي تاريخي امام راحل و عظيم الشان و تجديد ميثاق با مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي)، جنایت اشغالگران و حامیان غربی-آمريكايي آنان را محکوم کرده و بار ديگر  عزم و اراده راسخ خويش را در حمايت از آرمان رهايي قدس شريف و حقوق ملت مظلوم و ستم ديده فلسطين به جهانيان نشان خواهند داد.

 

                                          والسلام

                                    مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان

                                                   ۳ / ۵ / ۱۳۹۳