به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,324
بازدید دیروز: 2,237
بازدید هفته: 6,231
بازدید ماه: 94,428
بازدید کل: 23,487,496
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۹ اسفند ۱٤۰۲
Tuesday , 19 March 2024
الثلاثاء ، ۹ رمضان ۱٤٤۵
اسفند 1402
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
29282726
آخرین اخبار
جلسه دیدار مجمع هم اندیشی ، با آقای دکتر بازرکان مدیرکل تربیت بدنب و جوانان زنجان ۱۴۰۱/۰۳/۱۰

 

جلسه دیدار مجمع هم اندیشی ،

با آقای دکتر بازرکان مدیرکل تربیت بدنب و جوانان زنجان 

جلسه در ساعت ۱۶/۳۰ روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید شروع شد. ابتدا دبیر مجمع با عرض تبریک انتصاب آقای دکتر بازرگان به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی استان زنجان بیان نمود. و در ادامه داد به موضوع مهم ورزش وجوانان اشاره کرد و گفت ، ورزش و جوانان از وظایف سازمانی جنابعالی به شمار می رود . حوزه ورزش لازم به توضیح نیست چرا که خود ورزشکاران ومربیان و فدراسیونهای ورزشی مدافع و پیگیری لازم رابه اندازه کافی انجام می دهند . اما حوزه جوانان متاسفانه حامی ندارد و درگرداب ورزش اصلا قابل طرح و بررسی نیست از زمانی که حوزه ورزش وجوانان ادغام شده است . متاسفانه مسئله جوانان کمرنگ گردیده به گونه ای که امروزه ما موضوع جوانان را در وزارت ورزش به وادی فراموشی سپرده ایم وانگار نه انگار که یکی از ماموریت های  این وزارتخانه جوانان است ما از مدیر کل محترم این مجموعه تقاضا داریم اگر جلسه ای با وزیر ورزش د اشتند این موضوع را از جانب ما به عنوان یک مطالبه جدی مطرح کنند که آقای وزیر ورزش مسئله جوانان را حداقل همانند یک تیم ورزشی به حساب بیاورند و به آن ها ومشکلاتشان بیندیشند و اعتبارات جوانان را در ورزش هضم نکنند .

سپس آقایان گیلک ، سید رضا حسینی، سید یعقوب حسینی , چتری , نورورزی ، خانم آوازه و ارجمند فرهر کدام مطالبی را در خصوص ورزش و جوانان ارائه نمودند.

در پایان آقای دکتر بازرگان ضمن تقدیر وتشکر از اعضایر مجمع به خاطر این دیدار که موجب دلگرمی خود و همکارانشان شده است تشکر نموده و بیان کرد که ما علاقمند به توسعه و آبادانی وگسترش امور ورزشی شهر و روستا و استان زنجان هستیم ما درحال حاضر خدود  ۳۰ پروژه استانی داریم که تقریبا ۵۰ میلیار تومان هزینه می خواهد که ۲۰ میلیار تومان اعتبار وجود دارد همچنین برای نگهداری سالن ها هم همین طور است فلذا بخش خیرین میت وانند کمک حال ما شود اگر پای کار هستند تشزیف بیاوردند ما ورزشگاه ها را به آن ها تحویل دهیم برای ۳۰ سال آینده قرار داد ببندیم تا از خدمات آن بهره مند شوند موضوع جوانان قبل از عید که آقای مامی ور به معاونت جوانان انتخاب شد و آقای رئیس جمهو هم فرمودند جوانان به زیر سایه ورزش رفته و جوانان در حال حاضر فعالیتشان در قالب ثمن ها فعایت می کنند ما از شما می خواهیم برای ما دعا کنید وبه پشتوانه شما نیازمندیم و هر کجا ایرادی هست ما استقبال می کنیم تا از نظرات و پیشنهادات شما بهره مند شویم .

جلسه در ساعت ۱۸/۳۰ با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) به پایان رسید .