به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,372
بازدید دیروز: 2,237
بازدید هفته: 6,279
بازدید ماه: 94,476
بازدید کل: 23,487,544
افراد آنلاین: 5
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۹ اسفند ۱٤۰۲
Tuesday , 19 March 2024
الثلاثاء ، ۹ رمضان ۱٤٤۵
اسفند 1402
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
29282726
آخرین اخبار
اطلاعيه شماره ۳ ۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - عرض تبریک و دعوت عمومی به راهپیمائی ۲۲ بهمن

اطلاعيه شماره ۳ ۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹

عرض تبریک و دعوت عمومی به راهپیمائی ۲۲ بهمن

بسم الله الرحمن الرحیم
 
«والفجر ولیال عشر»

Image result for ‫والفجر ولیال عشر‬‎

در روز 22 بهمن حق بر باطل و جنود رحمانی بر اولیاء شیطان و حزب الله بر طاغوت و طاغوتیان غلبه نمود .

بیانات حضرت امام خمینی (ره)


ایام الله دهه مبارکه فجر، یاد آور حماسه ای  عظیم به رهبری حضرت امام خمینی ( ره )  برای آزادی از  ظلمت طاغوت و رسیدن به فجر سراسر نور انقلاب اسلامی است.

ایام الله دهه مبارکه فجر، یاد آور  رشادت‌های مردم مسلمان ایران است. انقلابی که با مجاهدت و شهامت مردم مومن، علمای مجاهد و  انقلابی به ثمر نشست و امروز عزت، اقتدار و عظمت کشور ثمره خون شهدای عزیز ایران اسلامی است.

ایام الله دهه مبارکه فجر، یاد آور تلاش های مردان و زنان مومن به اسلام ، که تحت رهبری حضرت امام خمینی ( ره ) برای برپایی حکومت اسلامی و به اهتزاز در آوردن  پرچم لا اله الاالله  است .

ایام الله دهه مبارکه فجر، یاد آور یاد آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام عزیز کردند و از خون جوانان خویش نهال دین اسلام  را آبیاری نمودند.

ایام الله دهه مبارکه فجر، یاد آور لحظه های فراموش ناشدنی ورود حضرت امام  به میهن اسلامی و بیانات پرشور ایشان در بهشت زهرا برای نابودی طاغوت و طاغوتیان و احیای کلمه الله است .

و  ایام الله دهه مبارکه فجر، یاد آور همه نیکی ها ، ارزش ها و آرمان هاست.

  ایام الله دهه مبارکه فجر، یاد آور انقلابی است . که براساس محاسبات مادی محال اندیشیده می‌شد. که بر مبنای دین، و ایمان مردم، با رهبری یک مرجع تقلید و روحانی شاخص به پیروزی رسید تا همه بدانند اسلام سیاسی و اسلام انقلابی راه عبور از تمام بحران هاست. امام خمینی(ره) پرچمدار نهضت اسلامی، دین را به صحنه آورد و صبر و بصیرت مردم را بر انگیخت تا مردمی‌ترین انقلاب را در جهان به پیروزی برساند و این آغاز نقطه تقابل کفر جهانی با امت اسلامی و تزلزل کاخ ستم استکبار شد.

اکنون در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم مؤمن ما قدردان نعمت عظیم حاکمیت اسلام و رهبری انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای«مدظله العالی» هستند و با پشتیبانی از ولایت فقیه و تقویت نیروی ایمان و باور مذهبی خود مانع بزرگی را در برابر خط انحراف و نفوذ ، فراهم می‌کنند.

دشمن در تلاش است تا حمایت گسترده مردمی از نظام اسلامی و ولایت فقیه را خدشه‌دار کند. تهاجم گسترده فرهنگی و تحریم های ظالمانه با هدف ایجاد یأس و بدبینی در مردم طراحی شده است تا مردم را دچار خستگی و کوتاه آمدن بکند. اما زهی خیال باطل، ملتی که شهادت، شهامت و ولایت دارد، اسارت ندارد.

فریاد جاهلانه استکبار جهانی علیه ملت رشید ایران و عصبانیت آنها از پیشرفت‌های علمی در زمینه‌ی موشکی، فضایی و هسته‌ای نشان از ضعف و ناتوانی آمریکا دارد. گزینه‌های روی میز آمریکا در برابر سد محکم اقتدار مردمی ایران نابود شدنی و توخالی است و شعاع انوار انقلاب اسلامی امروز در یمن، عراق، بحرین و سوریه نور افشانی می‌کند.

اظهارات تهدید آمیز مقامات آمریکایی و همچنین سخنان سخیفانه ترامپ بار دیگر دست چدنی آمریکا، این دشمن جنایتکار بشریت را نشان داد. پاسخ قاطع و کوبنده مردم و مسئولین به این یاوه‌گویی‌ها و اقدامات عملی در مواجهه با دشمنی‌های استکبار بار دیگر رسوایی و شکست را نصیب دشمنان نظام اسلامی خواهد کرد.

مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان ضمن عرض تبریک  ایام الله دهه مبارکه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و  اعلام بـیـعـت مجدد با مقام معظم رهبری ، هموطنان عزیز  را به شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن  دعوت می نماید. تا با وحدت یکپارچه خود مشت محکمی به دهان شیطان برزرگ و هم پیمانان جنایتکارش بکوبند.یاد امام عزیز و شهیدان گلگون کفن انقلاب در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرامی باد.

والسلام

مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان

۱۳۹۵/۱۱/۱۹