به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 708
بازدید دیروز: 2,237
بازدید هفته: 5,615
بازدید ماه: 93,812
بازدید کل: 23,486,880
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۹ اسفند ۱٤۰۲
Tuesday , 19 March 2024
الثلاثاء ، ۹ رمضان ۱٤٤۵
اسفند 1402
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
29282726
آخرین اخبار
جلسه دیدار مجع هم اندیشی با آقای خالقی فرماندار محترم شهرستان زنجان ۱۴۰۰/۰۸/۱۸

جلسه دیدار اعضاء شورای مرکزی مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان

با آقای خالقی فرماندار شهرستان زنجان

     درساعت ۳۰ /۱۸ روز سه شنبه مورخه  ۱۴۰۰/۰۸/۱۸  اعضاء شورای مرکزی ، بازرسین و مسئولین کمیسیونهای تخصصی  مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان، با آقاي خالقی فرماندار شهرستان زنجان ديدار كرد ند .

ابتدا آیاتی از کلام الله مجید تلاوت،جلسه آغاز شد ،

دبیر مجمع هم اندیشی باسلام وصلوات به روح پاک شهدای اسلام و امام راحل و آرزوی سلامتی به مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)،انتصاب جناب آقای خالقی از نیرو های انقلابی وتوانمند استان را به سمت فرماندار شهرستان زنجان را از صمیم قلب تبریک عرض نمود و توضیح داد ، اینکه تبریک برادران و خواهران حاضر در جلسه مجمع هم اندیشی را  از صمیم قلب بیان کردم دلیلش این مطلب است . وقتی یک نیروی کار آمد توانمند و با تجربه به یک پست حساس همانند استانداری یا فرمانداری منصوب می شود . مایه افتخار همه ماست زیرا آن فرد با کار و تلاش و رفتارش مردم آن منطقه را به انقلاب و نظام امیدوار و خوشبین می کند . و بز عکس  اگر نیروی بی تجربه و ناکارآمد سرکار باتشد هم خود فرد و هم افرادی که از او حمایت می کنند را بدنام خواهند کرد. 

و در ادامه افزودند کار کردن با نیروهای جوان کمی سخت است. زیرا آنها تجربه کافی ندارند و بایستی مسئولین ما فوق همیشه آن ها را زیر نظر گرفته و راهنمایی کنند ولی اگر حمایت وراهنمایی انجام گرفت برای آینده مدیرانی لایق و کارآمد تربیت خواهد شد ولذا از آقای خالقی تقاضا می شود در این برهه از زمان چند نفر نیروی جوان را در پست های مختلف بکار بگیرند.  تا آنها برای آینده این نظام مدیرانی شایسته به بار آیند . و یقین داشته باشند که آن مدیرا ن این آموزش را به آبندگان انتقال خواهند داد.

سپس حاج آقا حسینی با تبریک انتصاب آقای خالقی افزودند همانطوری که دبیر مجمع اشار کردند که ما انتصاب آقا خالقی را از صمیم قلب آرزو وتبریک می گوییم علت آن شاید به این خاطر است که بعد از چهل سال که از انقلاب سپری شده است افرادی دلسوز وکارشناس عهده دار امورات مردم هستند واین وظیفه مارا سنگین می کند ومجمع هم اندیشی به عنوان مشاور امین واعضای متخصص ومتعهد که بدون گرایش خاص وفقط در خط ولایت حرکت می کنند ، آماده همکاری همه جانبه می باشند .

سپس حاج آقا منصوری وخانم ناصری وآقای حسین محمدی حاج آقا مرادی وحاج آقا میانجی هرکدام مطالبی را بیان داشتند .

آقای خالقی :ضمن تقدیر وتشکر از حضور اعضای مجمع هم اندیشی فرمودند که این جلسه وصحبت هایی که برادران وخواهران بیان نمودند مرا بیش از اندازه تحت تاثیرقرار داد و ابراز خوشحالی می نمایم که برادران وخواهرانی همانند شما به بنده پشت گرمی می دهید واز بنده حمایت می کنید ایشان با اشاره به انتخاب افراد در مسئولیت ها ، به فرمایشات حضرت علی (ع)اشاره و فرمودند که حضرت می فرمایند که برای خدمت در بلاد اسلامی شایسته ترین را افراد را پیدا کنید  واگر شایسته ترین را   پیدانکنید . هر کار ضعیفی که فرد انتخاب شده انجام دهد به پای انتخاب کننده است واگر کار شایسته ای هم کرد باز به پای انتخاب کننده می باشد ایشان هم چنین به برخی از انتخاب وانتصاب های خود در پست قبلی و نحوه مدیریت خود در حل مسائل معضلات را بیان نمودند .

در پایان دبیر مجمع ضمن آرزوی سلامتی و سزبلندی برای جناب آقای خالقی و توفیقات روز افزون برای همه دست اندر کاران صدیق نظام جمهوری اسلامی و آرزوی سلامتی رهبرعظیم شان انقلاب وسلامتی و خشنودی آقا امام زمان (عج) ، با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) خاتمه جلسه را در ساعت ۴۰ / ۲۰ اعلام نمودند.