به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,211
بازدید دیروز: 2,237
بازدید هفته: 6,118
بازدید ماه: 94,315
بازدید کل: 23,487,383
افراد آنلاین: 48
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۹ اسفند ۱٤۰۲
Tuesday , 19 March 2024
الثلاثاء ، ۹ رمضان ۱٤٤۵
اسفند 1402
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
29282726
آخرین اخبار
بيانيه شماره ۶ ۱ - بمناسبت ۲۲ بهمن ۱۳۹۶/۱۱/۱۹

بيانيه شماره ۶ ۱

----------------------

بمناسبت ۲۲ بهمن

                                                                                                                                           

بسم الله الرحمن الرحیم

22بهمن ، که غلبه ایمان بر کفر و الله بر طاغوت و اسلام بر کفر بود ،

همه باید آنرا حفظ کنند و بزرگ بشمارند . حضرت امام خمینی ( ره )

Image result for ‫ ولایت فقیه ولایت رسول الله است ‬‎

22 بهمن‌ماه هر سال، یادآور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از الطاف و نصرت های الهی بود . که خداوند نصیب ملت ایران کرد. انقلاب بزرگی  که آرمان‌های متعالی آن در شعار  «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» تجلی یافت و ثمره آن انقلاب ؛ نظام جمهوری اسلامی ایران شد که این انقلاب پس از 39 سال همچنان سرافراز به حرکت تکاملی خود ادامه می‌دهد.

 این نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در حالی وارد چهل سالگی خود می شود که مسیری پر عزت و سرشار از اقتدار را پیموده است. سربلندی امروز ما نتیجه و پاداش عهد و پیمانی است که با خدا و رسول خدا برای نصرت دین الهی بسته ایم« ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم » و پیروزی انقلاب اسلامی اجر عظیم الهی به وفا داری ملت مسلمان ایران است.

علی رغم تمام دشمنی ها، کلمه ی طیّبه نظام جمهوری اسلامی هر روز ریشه دار تر و ثمر بخش تر می شود ، اما توطئه دشمنان متوقف نشده و همچنان ادامه دارد. کمترین سستی و اهمالی می تواند دشمن غدّار را به طمع اندازد تا با حیله و ترفندی جدید و نقابی دیگر پایه های قدرت نظام را نشانه بگیرد. لذا لازم است با حفظ انگیزه های دینی و توجه به جوانان پُرانگیزه و مؤمن، به تقویت اقتدار درونی کشور بپردازیم و تا زمانی که ساخت درونی این نظام برپایه دین، مردم و ارزشهای الهی است، هیچ قدرتی توان ضربه زدن به این بنای پولادین را نخواهد داشت.اجرای احکام دین، عدالت خواهی و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض از اهداف و که در شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» تبلور یافته است . و برای حفظ انقلاب باید این شعار ها را حفظ کرد و نگذاشت هیچ گونه انحرافی از صراط مستقیم انقلاب اسلامی صورت بگیرد.

مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و مقام و منزلت بنیانگذار عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) و شهدای گرانقدر نهضت اسلامی اعلام می دارد: مدیریت الهی و سکان داری امام راحل(ره) و پس از ایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» در ظلّ توجهات حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) قدرت حقیقی اسلام ناب را به صحنه آورده است. این نیروی قدرتمند همچنان برای مبارزه ای بی امان با استکبار جهانی در میدان حضور دارد و تا پایان ظلم و ستم به این مبارزه ادامه خواهد داد. عمر با عزت انقلاب اسلامی نشان می دهد ولایت فقیه چه نقش عظیمی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی داشته است و رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» در مدیریت بحران ها و چالش های پیش روی جمهوری اسلامی، اکنون ایران را به یک قطب قدرتمند و تاثیر گذار در تحولات جهانی تبدیل کرده است. شکست فتنه داعش در سوریه و عراق، نشر و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در بین مسلمانان و کشور های اسلامی، ودر داخل راهبرد های کلان و عمیق معظم له در پیشبرد اقتدار درونی ، تقویت باور دینی ، بصیرت انقلابی، عدالت ، اقتصاد و معیشت مردم و در عرصه ی پیشرفت های علمی، فناوری، نظامی، دفاعی همه از ثمرات ولایت فقیه و نظام اسلامی است.

حضور پر شور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن بیعتی مجدد با ولایت فقیه و پاسداشت دستاوردهای نظام اسلامی و ارزشهای الهی و در حقیقت عرصه نمایش و مانور قدرت اسلام و انقلاب اسلامی است. راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهد داد ، ملت ما آگاهانه چون همیشه همراه و پشتیبان نظام اسلامی و خاموش کننده آتش فتنه ها و آشوبها در کشور است، لذا شایسته است مسئولان و مدیران نظام اسلامی قدرت و عظمت پایه های مردمی نظام اسلامی را درک کنند و عمیقاً و مجدّانه در مسیر خدمت به این مردم انقلابی گام بردارند و این ملت فداکار را در مسیر عزت و اقتدار همراهی کنند.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان

۱۳۹۶/۱۱/۱۹