به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,243
بازدید دیروز: 2,237
بازدید هفته: 6,150
بازدید ماه: 94,347
بازدید کل: 23,487,415
افراد آنلاین: 17
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۹ اسفند ۱٤۰۲
Tuesday , 19 March 2024
الثلاثاء ، ۹ رمضان ۱٤٤۵
اسفند 1402
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
29282726
آخرین اخبار
بيانيه شماره - ۲۹ - به مناسبت روز جهانی قدس۱۴۰۰/۰۲/۱۶
بيانيه شماره  - ۲۹           
---------------------------------
به مناسبت روز جهانی قدس
 

روز قدس، روز اسلام است . حضرت امام خمینی (ره)

برنامه‌های روز قدس سازمان فرهنگی هنری اعلام شد - مشرق نیوز

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که توسط حضرت امام خمینی(ره) بعنوان روز قدس نامگذاری شد تا میان ملت انقلابی ایران اسلامی و سایر مسلمان و آزادی خواهان جهان حلقه وصلی شود تا بر علیه غاصبان جنایتکار قدس و فلسطین وحدتی توحیدی ایجاد کند تا اجازه ندهند آزادی قدس شریف به فراموشی سپرده شود . 

اما شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار به منظور وسوسه خناسان ، درمقابل این وحدت الهی« معامله قرن » را مطرح ساخت . تا سران کشور های مزدور و مشرک منطقه را به دور خود جمع کند و در صف مسلمانان ایجاد تفرقه نماید. لکن وعده الهی حق است و شیطان و یارانش جز شکست ثمره ای نخواهند داشت .

تا پیروزی مطلق مسلمانان و فتح کامل قدس شریف « روز قدس » ادامه خواهد داشت تا هر سال ، سینه به سینه این درد مشترک مسلمانان بیان شود و به فراموشی سپرده نشود .

 روز قدس روز بیداری، روز حماسه و روز پشتیبانی از مردم ستمدیده و مظلومی است که بیش از هفتاد سال در مصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار باقی‌ مانده‌اند.

 حضور گسترده مسلمانان جهان در روز قدس و اعتراض گسترده به دولتمردان ستمکار رژیم اشغالگر قدس، عاملی در ایجاد وحدت هر چه بیشتر مسلمانان و تجدید عهد با آرمانهای امام راحل خواهد بود.

  مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان اعلام می دارد با اینکه به دلیل ویرس کرونا مردم نمی توانند دوشادوش هم در خیابان ها حاضر شده و فریاد مرگ بر  آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دهند .اما مردم مومن  و روزه دار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از طریق سامانه های مجازی و ارسال پیامک به یکدیگر خاطره این روز را زنده نگه می دارند . و در سحرگاهان و زمان افطار، دست به دعا بر داشته و از خدای متعال نابودی دشمنان اسلام بویژه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل را مسئلت نموده و ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت الله العظمی امام خامنه ای  (مدظله العالی) تا آزادی قدس شریف و  محو افکار شیطانی صهیونیست جهانی به سر کردگی آمریکا و اروپا و نوکران منطقه ای آنها پایدار خواهند ایستاد ، انشا اله . 

والسلام عليكم ورحمة الله و بركاته 

مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان

۱۴۰۰/۰۲/۱۶