به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,547
بازدید دیروز: 5,718
بازدید هفته: 3,547
بازدید ماه: 24,517
بازدید کل: 23,686,339
افراد آنلاین: 11
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 27 April 2024
السبت ، ۱۸ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
بيانيه شماره - ۴۱ - به مناسبت بمباران بیمارستان المعمدانی ۱۴۰۲/۰۷/۲۶

بيانيه شماره - ۴۱  

-------------------------------------------------   

 به مناسبت بمباران بیمارستان المعمدانی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ»

گزارش العالم از فاجعه بیمارستان المعمدانی، کشتار جمعی و اجساد مثله شده

جنایت وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، عمق ددمنشی و قساوت این رژیم را در ارتکاب جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی و قتل عام زنان و کودکان و مجروحان را نشان داد.

این جنایت جنگی از یک سو اوج سفاکی و بی‌اعتنایی سران رژیم غاصب و حامیان آنها به همه قواعد و اصول انسانی را به تصویر کشید و از سوی دیگر انفعال و بی خاصیت بودن مراجع بین‌المللی خاصه مدعیان حقوق بشر، زن و کودک را علنی ساخت.

البته این اولین جنایت جنگی و اقدام ضد بشری اشغالگران صهیونیست نبوده و از نخستین روز ننگین شکل گیری این رژیم منحوس تا کنون مرتکب ظلم‌های بی‌شماری شده است که هرگز از یاد و خاطره جهانیان پاک نخواهد شد، اما بدون تردید جنایت حمله به بیمارستانی که مملو از زنان و کودکان معصوم، مجروحان و بیماران به عنوان نقطه عطفی در سیاهه جنایات ضدبشری این رژیم ثبت و ماندگار گردید. پرواضح است که خلق جنایت و اقدامات وحشیانه دولت غاصب، سیر صعودی طی کرده که بدون تردید در سایه حمایت های مزورانه و کمک های مسلحانه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و خبیث و برخی دولت های خائن دیو صفت اروپایی به این مرحله رسیده است.

دنیا اما بداند میان انتقام و خشم جبهه مقاومت و گروه های جهادی با ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی رابطه ای مستقیمی وجود دارد که طوفان الاقصی یک نمونه کوچک از آن بود. طوفانی که تازه وزیدن گرفته و سونامی آن برای گرفتن انتقام زنان و اطفال، مجروحان و بیماران، پرستاران و پزشکان در راه است. چنانچه ولی امر مسلمین جهان در دیدار اخیرشان به نخبگان فرمودند: «اگر این جنایات ادامه پیدا کند نیروهای مقاومت بی تاب می شوند و دیگر کسی نمی تواند جلوی آنها را بگیرد. این واقعیت را باید بدانند و این توقع را مطرح نکنند که نگذارید فلان گروه فلان کار را بکند.»

بی‌تردید داغ این ننگ هیچگاه از پیشانی این رژیم غاصب کودک‌کش و کشورهایی که در طول حیات ننگین این رژیم منحوس از آن حمایت کرده و حتی کشورهای مدعی حقوق بشر و به‌واقع ضدبشری که در برابر این اتفاق سکوت کرده‌اند، پاک نخواهد شد.   

ان شاءالله تعالی، خون به‌ناحق ریخته شده مردم‌، به‌ویژه کودکان و بیماران مظلوم غزه به روند نابودی این رژیم منحوس سرعت بیشتری می‌دهد و این غده‌ی سرطانی را از روی کره‌ی زمین محو خواهد کرد.

مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان ، ضمن محکوم‌کردن این قتل عام و جنایت بشری و ابراز عمیق‌ترین مراتب همدردی با ملت مظلوم فلسطین، از همه انسان‌ها و وجدان‌های بیدار در سراسر جهان می‌خواهد تا با ابراز همدردی از این واقعه دردناک و محکوم کردن این عمل ننگین، خواستار قطع ارتباط دولت‌های متبوع و مجازات این رژیم منحوس جعلی شده و در پایان دادن به رنج‌های ملت‌ مظلوم فلسطین بپاخیزند.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان

۱۴۰۲/۰۷/۲۶