به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 181
بازدید دیروز: 2,237
بازدید هفته: 5,088
بازدید ماه: 93,285
بازدید کل: 23,486,353
افراد آنلاین: 8
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۹ اسفند ۱٤۰۲
Tuesday , 19 March 2024
الثلاثاء ، ۹ رمضان ۱٤٤۵
اسفند 1402
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
29282726
آخرین اخبار
جلسه شورای مرکزی و مسئولین کمسیونها ی تخصصی با حاج علی اسماعیلی مدیر کل آموزش وپرورش و معاونین ایشان ۱۴۰۱/۰۵/۲۳

 

جلسه شورای مرکزی و مسئولین کمسیونها ی تخصصی

با حاج علی اسماعیلی مدیر کل آموزش وپرورش و معاونین ایشان 

  ۱۴۰۱/۰۵/۲۳

جلسه در ساعت ۱۷ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ در سالن شهید تجلی آموزش و پرورش برگزار گردید .

ابتدا آیاتی از کلام الله مجید تلاوت گردید. سپس آقای اسماعیلی مریرکل آموزش و پرورش با عرض سلام و خیر مقدم به اعضاء مجمع هم اندیشی و تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و شهلدت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ، از بر گزاری این جلسه و حضور اعضاء محترم مجمع که نظاره گر برنامه ها و تلاش های آموزش و پرورش در حوزه تربیت و تعلیم استان هستند . ابراز خرسندی نموده ، و از بیان راهگشای همشهریان بویژهبرادران و خواهران  مجمع هم اندیشی که مطالبات مردمی رارصد کرده و آنرا جمع بندی و در اختیار مدیران استان قرار می دهند قدردانی کرد. و سپس به معرفی همکاران حاضر در جلسهاقدام کرد.

عد از ایشان دبیر مجمع با عرض سلام و تشکر از حاج آقا اسماعیلی و همکاران محترمشان که چنین فرصتی را در اختیار مجمه گذتپاشته اند تا اعضاء مجمع بتوانند  مشکلات و مطالبات پیشنهادی خود و اعضاء را ارائه دهند . و در این جلسه قرار است برادر عزیزمان پیشکسوت آموزش و پرورش حاج آقا حسینی مطالب مجمع هم اندیشی را ارائه فرمایند .

سپس اج آقا حسینی با عرض تسلیت ایام سوگواری مه محرم و درود و سلام به شهدای انقلاب اسلامی گفتند که ما امیدوایم بتوانم حق شهدای رابجا آوریم و آرزوی موفقیت برای همه همکاران آموزش و پرورش بویژه حاجآقااسماعیلی ، ا

 از مسائل بیار مهم و عمده که در جلسه ما مطرح بود مسئله نیروی انسانی در آموزش و پرورش است که تابع امر ولایت و انقلابی و جهتدگر باشند . ما باید نیرو های خودمان را شناسائی کنیم که در گذشته چنین کاری انجام شده است و ار بین آنها ارادی انتخاب و رده بندی شدند . و الان هم من می توانم خیلی از آنها را نام ببرم ، مطلب بعدی تربیت صحییح دانش آموان است . و معلمین را هم مدیر انتخاب می کند . پس مدیر ان در مدارس حتی در مواردی کوچک نیز بر اساس ولایت مداری و متعهد بودن باید ملاک رار دهیم .

- مطلب سوم که خواسته مجمع هم اندیشی است . همراهی و همکاری شما عزیزان و کارکنان آموزش و پرورش با یکدیگر است . و در مجموعه آموزش و پرورش بیشتر نیاز است . نا نیرو های ولائی و د لسوز و متعهد را شناسائی و قدر شناسی شوند .

 لذا با توجه به اینکه مالب زیاد است همه آنها را مطرح نمی کنم بلکه آن هار مکتوب خدمت حاج آقا اسمایلی تقدیم می کنم تا پس از مطالعه در جلسات داخلی با توجه به هربخش ارائه ئهنئ ولی چند نمونه را اختصار ا" بیان می کنم

 بازماندگان از تحیل بخوص در بحث کرونا و تعطیلی مدارس مورد توجه قرار گیرد .

اولویت قرار دادن نظر سنجی ستاللانهاز اقشار فرهنگی - دبیران - دانش آموزان و مربیان با در دست داشتن نقاط قوت و ضعف جهت اجرایی کردن برنامه ها و ضرورت داشتن برنامه ریزی و اخذ کمک های از داوطلبان خیرو...

در ادامه حاج آقا اسماعیلی با تشکر از زحمات بررسی و جمع بندی مطالب تو سط مجمع هم اندیشی بطور مفصل به مطالب اشاره شده پاسخ دادند .

جلسه در ساعت ۱۹ با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) خاتمه یافت .