به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 550
بازدید دیروز: 2,237
بازدید هفته: 5,457
بازدید ماه: 93,654
بازدید کل: 23,486,722
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۹ اسفند ۱٤۰۲
Tuesday , 19 March 2024
الثلاثاء ، ۹ رمضان ۱٤٤۵
اسفند 1402
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
29282726
آخرین اخبار
جلسه دیدار اعضاء شورای مرکزی مجمع هم انديشي با آقای دکتر بختیاری ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی زنجان ۱۴۰۰/۱۰/۲۳

 

جلسه دیدار اعضاء شورای مرکزی مجمع هم انديشي

با آقای دکتر بختیاری ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی زنجان

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

جلسه در ساعت ۱۰/۱۰ صبح روز پبجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ با  تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در دفتر آقای دکتر  بختیاری ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی زنجان شروع شد .

سپس دبیر مجمع انتصاب آقای دکتر بختیاری را تبریک گفته و ابراز خوشحالی اعضای مجمع هم اندیشی را ابراز داشتند . با توجه به اینکه آقای دکتربختیاری  ار اعضای مجمع هم اندیشی هستند لذا لازم به معرفی و توضیح اضافی راجع به مجمع نمی باشد . همانطوریکه را روش  بسیار مهم  مجمع هم  اندیشی وجود دارد از عدم حضور پزشکان به صورت مستمر در جلسات معمولا گلایه ای به عمل نمی آید زیرا هدف مجمع خدمت رسانی به مردم شهر واستان است و پزشکان محترم به خاطر شغلی که دارند در مطب یا بیمارستان دقیقا اهداف مجمع را عملی می کنند فلذا هر وقت این عزیزان وقت داشته باشند ودر جلسه شرکت کنند باعث مسرت وخوشحالی اعضا می شود . و در مواقعی که مشغله کای دارند از طریق تلفن مشاوره و نظرات خود را اعلام می نمایند .

و سپس  آقایان چتری - مرادی خانم ناصری حاج آقا منصوری و حاج آقا حسینی ومحمدی  هر کدام به نوبه خود دقایقی را صحبت کردند .

در ادامه  آقای دکتر بختیاری ضمن تشکر از حضور اعضای مجمع هم اندیشی همان طور که آقایان و خانم محترم در خصوص مسائل بهداشتی پیشنهاداتی داشتند این نشان دهنده رصد مجمع هم اندیشی از مجمو عه های استان است .  نظارت شما عزیزان و پیگیری مشکلات باعث خواهد شد تا مسئولین بر انجام وظیفه و کار های خود دقیق تر عمل کنند البته ماهم مشکلات قانونی داریم که یکی از آن ها کمبود متخصص که موضوعی کشوری است و شما هم به خوبی به آن واقف هستید در برخی از رشته ها شرکت کننده وجود ندارد و در برخی محدویت و محرومیت هایی نیز باعث شده که پزشکان به مناطقی که محرومیت دارند نروند واگر هم بالجبار فرستاده شوند در کمترین زمان به طرق مختلف از آن جا به شهر های بزرگ مهاجرت می کنند و در مورد دارو ها با توجه به تاریخ مصرف و لیست آنلاین وزارتخانه قیمت ها به روز تعیین می گردد ایشان همچنین توضیحاتی در رابطه با کسری بودجه تامین حقوق و.. ارائه فرمودند

جلسه در ساعت ۱۲/۱۰ با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) خاتمه یافت .