به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 677
بازدید دیروز: 2,237
بازدید هفته: 5,584
بازدید ماه: 93,781
بازدید کل: 23,486,849
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۹ اسفند ۱٤۰۲
Tuesday , 19 March 2024
الثلاثاء ، ۹ رمضان ۱٤٤۵
اسفند 1402
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
29282726
آخرین اخبار
جلسه مجمع هم انديشي با سردار عليرضا صالحي فرمانده نيروي انتظامي استان زنجان1395/07/15

جلسه مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان

  با سردار عليرضا صالحي  فرمانده نيروي انتظامي استان زنجان

 

ساعت 15 روز پنجشنبه  مورخ 15 / 07 / 1395 شورای مرکزی به اتفاق تعدادی از اعضاء مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان در سالن نیروی انتظامی با سردار صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان دیدار نمودتد.

در این دیدار صمیمی ابتداء آیاتی از کلام الله مجید بصورت همخوانی تلاوت گردید . و بعد حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا سلطانی ، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری و شهادت حضرت  امام حسین (ع) هدف قیام امام را امر به معروف و نهی از منکر بیان نمود و خاطر نشان کرد در صورتیکه جامعه به این فریضه الی عمل کند خیلی از مشکلات جامعه به آسانی حل می شود .

سپس ، دبیر مجمع  شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و  یاران با وفایش  را به محضر مقدس حضرت ولیعصر (عج) و نائب بر حقش ، امام المسلمین حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی ) و همه مسلمامان جهان بویژه شیعیان آن حضرت تسلیت عرض نمود . 

وهفته نیروی انتظامی را که فرصتی است جهت قدر شناسی از زحمات نیرو های خدوم و فداکار و ایثارگر دانست و به سردار صالحی فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان تبریک گفته و از ایشان خواستند تا مراتب تقدیر مجمع هم اندیشی را به نیرو های تحت امرشان ابلاغ فرمایند . وی در ادامه از ماموریت اصلی این نیرو که اسقرار امنیت اجتماعی در جامعه می باشد . صحبت نمود و امنیت را به مثابه هوای تازه وپاک بهاری عنوان کرد و گفت تا زمانیکه از این هوای لطیف استفاده می شود شاید انسان به اهمیت پاکی و لطافت هوا توجه نکند ولی وقتی آلودگی ، گردو غبار  وارد این هوا شد انسان برای نفس کشیدن مشکل پیدا می کند و آن موقع قدر هوا را بیشتر حس می کند . ایشان گفتند امنیت هم همینطور است اگر شهر ما کشور ما در آرامش و امنیت بود ما قدر آنرا کمتر می دانیم در صورتیکه اگر این امنیت به خطر بیفتد آن موقع لحظه لحظه های آن روزهای امن را خواهیم دانست ، برای مثال امروز سوریه ، عراق ، افعانستان ، و کشور هائی که توسط شیطان بزرگ نا امن شده آنجا ست که امنیت معنای واقعی خود را نشان می دهد .

در ادامه سردار صالحی ضمن تشکر از اعضاء مجمع هم اندیشی که در ساعت 3 بعد ازظهر در زمان استراحت خودشان با عشق و علاقه و فقط برای دلگرمی و حمایت معنوی از پرسنل ناجا تشریف آورده اند موجب شادی قلب ما و  خستگی از تن ما بیرون می کند . شما بزرگان ،برادران و خواهران و جوانان این شهر انسانهای قدر شناس و بامحبتی  هستید . که چنین رفتار شایسته ای انجانم می دهید .

سردار صالحی با عذر خواهی از همه اعضاء مجمع فرمودند با توجه به اینکه در ساعت 16 می بایست در گلباران شهداء حضور داشته باشند لذا جلسه را خاتمه می دهیم و بعد از دهه محرم جلسه ای برگرار می کنیم تا از نظرات اعضاء بهره مندشویم .

( جلسه در ساعت 45 / 15 با صلوات بر محمد . آل محمد خاتمه یافت ) .