به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 633
بازدید دیروز: 2,237
بازدید هفته: 5,540
بازدید ماه: 93,737
بازدید کل: 23,486,805
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۹ اسفند ۱٤۰۲
Tuesday , 19 March 2024
الثلاثاء ، ۹ رمضان ۱٤٤۵
اسفند 1402
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
29282726
آخرین اخبار
جلسه مجمع عمومی فوق العاده ، مجمع هم اندیشی۱۳۹۷/۰۴/۰۷

جلسه مجمع عمومي فوق العاده  (نوبت اول )

 

در ساعت ۱۷روز پنجشنبه مورخ  ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ جلسه مجمع عمومي فوق العاده  ( نوبت اول) با حضور  (  ۱۰۵نفرحاضر  ) از اعضاء مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان در سالن  دار القرآن كريم زنجان با حضور آقای ابروزن نماینده وزارت کشور  تشکیل ،  با توجه به اینکه اعضاء حاضر به حد نصاب رسیده بودند . طبق دستور جلسه برنامه آغاز گردید.

ابتداء آياتي از كلام الله مجيد تلاوت ، و سرود جمهوري اسلامي ايران پخش گرديد . در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی  حدیثی از لئمه معصومین بیان فرمود .

سپس دبير مجمع هم انديشي  ضمن عرض خير مقدم و خوش آمد گويي به حضار محترم ، دستور جلسه را كه قبلا" از طريق روزنامه رسالت  و پيامك به اطلاع اعضاء رسيده بود . قرائت كرد و از اعضاء تقاضا كرد تا بر اساس تبصره ۶ ماده  ۱۱  اساسنامه نسبت به انتخاب هئيت رئيسه جلسه مجمع عمومي  اقدام فرمايند  . لذا برادران و خواهران افراد ذيل را به عنوان هئيت رئيسه مجمع عمومي مورخه ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ انتخاب كردند .

۱ - حاج زين العابدين شاهمرادي  ۲ - حاج سید سعید حسینی    ۳ - حاجیه خانم ناصری

از نامبردگان تقاضا شد به جايگاه تشريف بياورند . و رياست جلسه را به عهده بگيرند .ضمنا" از آقاي ابر وزن به عنوان نماينده وزارت كشور  ايشان نيز نقاضا شد در جايگاه حضور يابند. 

پس از حضور هئيت رئيسه و نماينده وزارت كشور درجايگاه ، ليست اعضاء كه به هنگام ورود به سالن اسامي خود را نوشته و امضاء كرده بودند. كه تعداد آنها ۱۰۵ نفرحاضر  بودند  به آقاي ابروزن تقديم شد .و  آقاي ابر وزن رسميت جلسه را اعلام نمود ند  .

آقای حاج زين العابدين شاهمرادي ، رئیس جلسه دسور جلسه را به شرح زیز بیتن گردند . 

 ۱- اصلاح بند هائی از اساسنامه و مرامنامه

 ۲- اصلاح زمان بر گزاری کنگره مجمع عمومی

سپس هئيت رئيسه مجمع عمومي ،  از دبير كل مجمع هم انديشي دعوت نمود ، تا  گزارش خود رابيان دارد . ايشان ضمن تشكر  از هئيت رئيسه مجمع عمومي از اعضاء مجمع هم انديشي نيز تشكر و قدرداني نمود و گزارشی از عملکرد مجمع هم اندیشی را  براي حاضرين بيان نمود .

در ادمه رئیس مجمع عمومی اساسنامه و مرامنامه را قرائت  و بند هائی را که می بایست بر اساس تطبیق اساسنامه و مرامنامه با قانون جدید تغیییر می فت توضیح دادند . و در پایان از حاضرین خواستند تا نظر خودشان را با قیام اعلام فرمایند

که کل اعضائ به اتنفاق قیام کردند .

بند دوم دستور جلسه نیز توضیح داده شد با توجه به اینکه زمان بر گزاری کنگره مجمع عمومی در  ۱۳۹۷/۰۹۱ به دلیل کو تاه بودن زمان طول روز و عقب کشیده ساعت و سردی هوا برای حاضرین مشکل ایجاد می کند لذا پیشنهاد می شود زمان بر گزاری به ۱۳۹۸/۰۲/۱۵  تغییر یابد

این بند از دستور جلسه هم با اکثریت آرا پذیرفته شد .

در خاتمه رئیس مجمع عمومی از حاضریتن تشکر نمود. و صورتجلسه الگو که توسط نماینده وزارت کشور آماده شده بود تحویل رئیس جلسه گردید و پس از تهیه صورتجلسه و امضاء آن مدارک به آقای ابر وزن تحویل گزدید .

   (جلسه در ساعت  19 با صلوت بر محمد و آل محمد خاتمه يافت )