به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,379
بازدید دیروز: 5,718
بازدید هفته: 3,379
بازدید ماه: 24,349
بازدید کل: 23,686,171
افراد آنلاین: 12
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 27 April 2024
السبت ، ۱۸ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
جلسه مجمع عمومی، مجمع هم اندیشی ( نوبت اول) - « انتخابات شورای مرکزی و بازرسین » ۱۳۹۸/۰۲/۱۲

جلسه مجمع عمومی، مجمع هم اندیشی ( نوبت اول) -

« انتخابات شورای مرکزی و بازرسین  »

در ساعت ۱۷روز پنج شنبه مورخ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ جلسه مجمع عمومي ( نوبت اول ) با حضور  (  ۵۰ نفرحاضر و ۲۱ نفر وکالت  ) از اعضاء مجمع هم انديشي توسعه استان زنجان در سالن اصلي دار القرآن كريم زنجان برگزار گرديد .

ابتداء آياتي ارز كلام الله مجيد تلاوت ، و سرود جمهوري اسلامي ايران پخش گرديد . سپس دبير مجمع هم انديشي  ضمن عرض خير مقدم و خوش آمد گويي به حضار محترم ، دستور جلسه را كه قبلا" از طريق روزنامه رسالت در تاریخ ۱۳۹۸/۰۱۰ منتشر و همچنین بصورت پيامك به اطلاع اعضاء رسيده بود . قرائت كرد و از اعضاء تقاضا كرد تا بر اساس تبصره 6 ماده  ۱۱ اساسنامه نسبت به انتخاب هئيت رئيسه جلسه مجمع عمومي  اقدام فرمايند.

برادران و خواهران حاضر در جلسه  افراد ذيل را به عنوان هئيت رئيسه مجمع عمومي مورخه ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ انتخاب نمودند .

۱ - حاج زين العابدين شاهمرادي  ۲- حجةالسلام حاج حسن سلطاني  ۳ - حاجيه خانم خالقی 

از منتخبین محترم هئیت رئیسه و آقاي ابروزن نماينده وزارت كشور  تقاضا شد در جايگاه حضور يافته و ریاست جلسه را به عهده بگیرند . 

پس از حضور هئيت رئيسه و نماينده وزارت كشور درجايگاه ، ليست اعضاء كه به هنگام ورود به سالن اسامي خود را نوشته و امضاء كرده بودند. كه تعداد آنها ۵۰ نفرحاضر و ۲۱ نفر وکالت  )  بودند  به آقاي ابر وزن تقديم شد .و ایشان رسميت جلسه را اعلام نمود ند  .

هئیت رئیسه مجمع عمومی ، دستور جلسه را به شرح زیر به اطلاع حاضرین رساند .

۱ - گزارش عملکرد مجمع هم اندیشی توسط دبير كل

۲- گزارش گروه بازرسين

۳ - انتخاب اعضاء شورای مرکزی و بازرسین 

۴ -تعیین حق عضویت ماهیانه

۵ - تعیین روزنامه کثیر الانتشار

با توجه به اينكه قبلا" به اعضاء اطلاع داده شده بود كساني كه تمايل به داوطلبي در شوراي مركزي و بازرسي مجمع هم انديشي را دارند اعلام كنند ليست داوطلبين به مسئول رايانه تحويل تا اسامي از طريق پروژكتور  در ديد حاضرين قرار گيرد و مجدا" از حضار خواسته شد تا اگر افرادي علاقه به كانديدا شدن دارند اعلام نمايند  .  و در كل ۱۵ نفر كانديد براي شوراي مركزي و ۶ نفر كانديد براي  بازرسي مجمع هم انديشي در تابلو درج گرديد . 

سپس هئيت رئيسه مجمع عمومي ،  از دبير كل مجمع هم انديشي دعوت نمود ، تا در جايگاه حضور يافته و گزارش خود راارائه نماید  . ايشان ضمن تشكر  از هئيت رئيسه مجمع عمومي از اعضاء مجمع هم نديشي نيز تشكر و قدرداني نمود و گزارش خود را از تاريخ ۱۳۹۴/۰۹/۲۵ لغايت ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ بصورت ارائه پاور پوينت براي حاضرين بيان نمود .

سپس از گروه بازرسين تقاضا شد كه گزارش خود را ارائه دهند كه آقاي حاج مصطفي گيلك به نمايندگي از گروه بازرسان گزارش خود را اعلام فرمودند .

در ادامه هئیت رئیسه درمورد حق عضویت ماهیانه از اعضاء نظر خواستند که  اکثریت اعضا ء با ماهیانه ده هزار تومان موافقت کردند.

همچنین روزنامه رسالت را جهت درج آگهی های مجمع هم اندیشی انتخاب و به تائید اکثریت رسید .

   اوراق برگه راي  به تعداد ۷۱ عدد  توسط  آقاي ابر وزن ، ممهور و مابين حاضرين توزيع شد .  و بعد از نوشتن اسامي كانديداها اقدام به جمع اوري برگه ها راي نموده و تحويل هئيت رئيسه گرديد . و بعد از شمارش برگه ها و صحت اخذ راي هئيت رئيسه در حضور حاضرین و نماینده وزارت کشور  اقدام به شمارش آرا نمودند

 هئيت رئيسه در حضور نماينده وزارت كشور اقدام به تنظيم صورت جلسه نمود . و كل مدارك به آقاي ابر وزن تحويل گرديد .

(جلسه در ساعت ۳۰ / ۱۹ با صلوت بر محمد و آل محمد خاتمه يافت )