به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,224
بازدید دیروز: 2,237
بازدید هفته: 6,131
بازدید ماه: 94,328
بازدید کل: 23,487,396
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۹ اسفند ۱٤۰۲
Tuesday , 19 March 2024
الثلاثاء ، ۹ رمضان ۱٤٤۵
اسفند 1402
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
29282726
آخرین اخبار
جلسه مجمع هم انديشي، با حاج آقا دولابی نماینده استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری ۱۳۹۸/۰۸/۳۰

 

جلسه مجمع هم انديشي،

با حاج آقا دولابی نماینده استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری

۱۳۹۸/۰۸/۳۰

رئیس‌جمهور مراقب خط نفوذ در مسائل مالی باشد - جهان نيوز

جلسه در ساعت ۳۰/ ۴ بعد از ظهر روز پنجشنبه مورخه  ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ با حضور حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا دولابی نماینده استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری و اعضاء شورای مرکزی ، بازرسین و مسئولین کمیسیونهای تخصصی در دفتر مجمع هم اندیشی برگزار گرید .

ابتداء آیاتی از کلام اله مجید تلاوت و سپس دبیر مجمع اعضاء حاضر در جلسه رامعرفی و گزارشی از فعالیت مجمع در سالهای اخیر را بگزارش دادند و پس  از آن وارد اصل موضوع که انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی پرداختند.ایشان گفتند کمیسیون سیاسی و انتخابات مجمع هم اندیشی ار مهر ماه سال ۱۳۹۷ تا کنون بصورت مستمر جلساتی داشته و از بین کاندیدا های مطرح آقای مهندس میانجی و مهندس خوشنود را گزینه انتخاباتی خود معرفی کرده است .

در حالیکه آقای مهندس میانجی بدلیل همکاری با شورای ائتلاف احتمالا" تحت تاثیر معذورات اخلاقی قرار گرفته و از ثبت نام در انتخابات خود داری میکند . این موضوع اخلال در برنامه های مجمع ایجاد کرده است .

در ادامه خانم ابوبصیر - مهندس نوروزی - حاج آقا گیلک - حاج آقا چتری - هر کدام در همین رابطه صحبت کردند .

حاج آقا دولابی : نیرو های انقلاب زیاد و قوی هستند . ولی چون متحد نیستند اکثرا" شکست می خورند . من در این استان مجمو عه های زیادی را می شناسم و اگر رار باشد هر کدام ازاین جمع ها ۲ نفر معرفی کنند خوب معلوم است که موفقیت کسب نخواهد شد . مووع شورای ائتلاف از معرفی نفرات از طرف همه احزاب و گروهها شکل گرفت نهایتا" ۱۰ نفر بالا آمدند . و از آنها هم ۴نفر رای آورد. من هم به آقای میانجی علاقع دارم اما شما چرا فکر می کنید فقط آقای میانجی توانمند هست . باور کنیم جوانان توانمند دیگری هم هستند . الان اگر آقای میانجی بیایند بعنوان وحدت شکن مطرح خواهند شد . و در نهایت رای نخواهند آورد .

پیشنهاد می شود در شورای ائتلاف مطرح شود آقای میانجی در انتخابات ثبت نام کنند، اگر احیانا" از منتخبین بنا به هر دلیل حذف شدند آقای میانجی فعالیت کند در غیر اینصورت انصراف بدهند .

جلسه در ساعت۶ بعد از ظهر  با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) به پایان رسید