به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,374
بازدید دیروز: 2,237
بازدید هفته: 6,281
بازدید ماه: 94,478
بازدید کل: 23,487,546
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۲۹ اسفند ۱٤۰۲
Tuesday , 19 March 2024
الثلاثاء ، ۹ رمضان ۱٤٤۵
اسفند 1402
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
29282726
آخرین اخبار
دیدار مجمع هم انديشي، بامدیر کل صدا وسیما زنجان ۱۳۹۷/۰۷/۰۹

 

دیدار مجمع هم انديشي، بامدیر کل صدا وسیما زنجان

  ۱۳۹۷/۰۷/۰۹

اعضای مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان با حضور در رسانه استانی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار و گفتگو کردند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این دیداربا تاکید بر اینکه انعکاس تلاش های مختلف عمرانی، خدماتی و توسعه ای در کشور جزو برنامه های اصلی رسانه استانی است تاکید کرد: رسانه محلی زبان گویا و مطالبه گر مردم است تا از این طریق و با نقد منصفانه به توسعه استان کمک کند.
آقای لطیفی ترویج عفاف و حجاب با برنامه های فرهنگی و آموزشی ، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی ، غنابخشی به برنامه های حوزه خانواده ، معرفی کالاهای ایرانی ، تولید برنامه هایی با محتوای آسیب های فضای مجازی و معرفی طرح ها وایده های جوانان برای رسیدن به مرحله تولید را جزء مهمترین موضوعاتی عنوان کرد که در دستور کار رسانه استانی قرار دارد .
وی خدمات و عملکرد مجمع هم اندیشی توسعه استان را مطلوب توصیف کرد و از آمادگی رسانه استانی برای همکاری با این مجمع خبر داد.
رئیس مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان هم در این دیدار پرورش و شناسایی نیرو‌های توانمند و متعهد، تقویت روحیه تعاون، همدلی و همکاری بین نیرو‌های ارزشی در جهت توسعه و آبادانی استان، بستر سازی برای استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های استان درتحکیم ارزش‌ها و بنیان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، بهره گیری از نظرات اعضاء مجمع در امور فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و تامین نیاز‌ها و ارتقاء منزلت شهروندان در مطالبات خود، نظارت لازم در جهت حسن اجرای قوانین و مقررات و مصوبات مرتبط با توسعه همه جانبه استان از منظر مطالبات مردمی، ایجاد تعامل بین مردم و مسئولین را از اهداف تاسیس این مجمع برشمرد.
آقای اوصانلو بالا بردن سطح آگاهی های سیاسی و اجتماعی مردم وتلاش در جهت اصلاح هرچه بیشتر امور با بكارگیری شیوه های نقادانه و بررسی سیاست ها، برنامه ها و عملكرد ارگان های مختلف و ارائه پیشنهادات مناسب را خط مشی مجمع عنوان کرد و همراهی و همکاری رسانه استانی را در پیشبرد این اهداف ضروری دانست.