به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 453
بازدید دیروز: 4,231
بازدید هفته: 6,621
بازدید ماه: 121,624
بازدید کل: 23,783,923
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 20 May 2024
الاثنين ، ۱۲ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
استاندار زنجان: افزایش تسهیلات بانکی کاهش مشکلات مسکن ملی را درپی دارد ۱۴۰۲/۰۳/۰۲

استاندار زنجان:

افزایش تسهیلات بانکی کاهش مشکلات مسکن ملی را درپی دارد   

۱۴۰۲/۰۳/۰۲

استاندار زنجان:قرارگاه اقتصادی، برنامه ریزی و آینده‌نگری را ممکن می‌کند -  ایرنا

 

استاندار زنجان گفت: کاهش هزینه بیمه و حذف مالیات بر ارزش افزوده مصالح ساختمانی، پیشنهادهای مشخص این استان برای کاهش آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن است.

استاندار زنجان افزود: خوشبختانه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن زیرساخت‌های لازم از جمله احداث مدرسه و مسجد در هریک از سایت‌های نهضت ملی مسکن در استان همزمان انجام می‌شود.
استاندار زنجان، با بیان اینکه با متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن در محل پروژه‌ها و استانداری به صورت منظم و مستمر  دیدار کرده و در جریان مشکلات آنها قرار می‌گیرم، گفت: افزایش ۲۰۰ میلیون تومانی تسهیلات بانکی اتفاق خوبی است که باری از حجم مشکلات متقاضیان را کاهش داده است.
وی با بیان اینکه اصل قصه، آورده متقاضیان است، تاکید کرد:  اقساط بالای تسهیلات بانکی نیز یکی دیگر از مشکلات متقاضیان در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان است و خوشبختانه با افزایش
۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی  مشکلی نداریم ولی متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط تسهیلات بانکی بسیار نگران هستند و امیدوارم تدبیری نسبت به حل این مشکل پیش‌بینی شود.
افشارچی با بیان اینکه خاستگاه مسکن نهضت ملی با مسکن مهر متفاوت است، افزود: طرح ساخت واحدهای مسکونی که در قالب نهضت ملی مسکن ساخته می‌شود با مشارکت ۵۰ درصدی مردم و ۵۰ درصدی سیستم بانکی است.
وی با‌اشاره به اینکه مالیات بر ارزش افزوده مصالح منجر به افزایش ۶ درصدی قیمت تمام شده مسکن می‌شود که باید برای آن تدبیری اتخاذ شود‌، افزود: حذف مالیات بر ارزش افزوده مصالح ساختمانی ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان از قیمت تمام شده مسکن ملی را کاهش خواهد داد که این امر اقدام مبارکی است و باعث کاهش مشکلات می‌شود.
استاندار زنجان‌، با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در استان زنجان ساخته می‌شود، بیان داشت: برای ساخت ۱۶ هزار واحد مسکونی بانک مسکن استان قرارداد بسته است و خوشبختانه این بانک در استان تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای با اداره کل راه و شهر‌‌سازی در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارد. 
استاندار زنجان در پایان گفت: امیدوارم هرچه سریع‌تر این میزان تسهیلات بانکی که افزایش یافته به پروژه‌ها تزریق شود تا بتوانیم در فصل ساخت و ساز پروژه‌ها را جلو ببریم.

 

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۲/۰۳/۰۳، ۲۱:٤۱:۲۱       بازدیدها: 70