به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,204
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 6,141
بازدید ماه: 121,647
بازدید کل: 23,783,443
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
قدردانی رئیس‌جمهور از تلاش‌ها برای آزادی دیپلمات کشورمان پس از 5 سال بازداشت غیرقانونی ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
در جلسه هیئت دولت صورت گرفت
 قدردانی رئیس‌جمهور از تلاش‌ها برای آزادی دیپلمات کشورمان پس از 5 سال بازداشت غیرقانونی 
  ۱۴۰۲/۰۳/۰۷

قدردانی رییسی از تلاش ها برای آزادی دیپلمات کشورمان | رییس - مهر

رئیس‌جمهور از همه دستگاه‌هایی که زمینه آزادی دیپلمات کشورمان پس از 5 سال بازداشت غیرقانونی در زندان‌های آلمان و بلژیک را فراهم کردند، قدردانی کرد.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر دیروز یکشنبه هیئت دولت، با ‌اشاره به آزادی دیپلمات کشورمان پس از 5 سال بازداشت غیرقانونی در زندان‌های آلمان و بلژیک، از همه دستگاه‌هایی که زمینه این آزادی را فراهم کردند، قدردانی کرد.
در این جلسه همچنین معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌سازمان برنامه و بودجه نیز گزارشی از آخرین اصلاحات سند لایحه برنامه هفتم کشور ارائه کرد.

 
وحیدی:
اظهارات نتانیاهو نهایت مضحکه و طنز است 

اظهارات نتانیاهو نهایت مضحکه و طنز است/ صهیونیست‌ها می‌خواهند بر مشکلات خود  سرپوش بگذارند | حزب الله نیوز

احمد وحیدی در گفت‌وگو با مهر درباره اظهارات اخیر نتانیاهو مبنی بر اینکه ما ایران و همه دشمنان خود را شگفت‌زده می‌کنیم، گفت: فعلاً که خود نتانیاهو بیش از هم شگفت‌زده شده است. اتفاقاتی که امروز در سرزمین‌های‌ اشغالی می‌افتد و مشکلاتی که این رژیم با آنها درگیر است، در طول دوران چند ده ساله‌ای که از عمر این رژیم جعلی، کودک‌کش و منحوس می‌گذرد بی‌سابقه است.
وزیر کشور افزود: آنها هیچ‌گاه شرایطی که به ‌اندازه حال حاضر برایشان بد باشد را تجربه نکرده‌اند؛ بنابراین طبیعی است که برای امید دادن به افراد خود و همچنین پشت سر گذاشتن بحران‌های فراوانی که در سرزمین‌های ‌اشغالی با آن سر و کله می‌زنند، این حرف‌ها را بزنند.
وی با تاکید بر اینکه چنین اظهاراتی پشیزی برای ما ارزش ندارد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی با چشم باز همه حرکات این رژیم را رصد می‌کند و آنها هر گامی که بخواهند بردارند، با پاسخی بسیار محکم از سوی جمهوری اسلامی مواجه می‌شوند.
وحیدی عنوان کرد: اظهارات اخیر مقامات رژیم صهیونیستی برای جبران ضعف‌های بزرگی است که در داخل سرزمینی که آن را اشغال کرده‌اند، با آنها مواجه شده‌اند و تلاش می‌کنند از این طریق اذهان مردم جهان را به سمت و سوی دیگری متوجه کنند که البته بعید است در این زمینه موفق شوند.
وزیر کشور متذکر شد: شاهد بودیم در وقایعی که روزهای گذشته در جبهه مقاومت رقم خورد کسی که پیروزمندانه از صحنه خارج شد «مقاومت فلسطین» بود. وحیدی خاطرنشان کرد: کسانی که قدرت ندارند کمترین اراده خود را در سرزمین کوچکی مثل غزه اعمال کنند چطور برای دیگران خط و نشان می‌کشند؟! بنابراین گفتن چنین اظهاراتی از سوی آنان نهایت مضحکه و طنز است که به گوش می‌رسد.

 

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۲/۰۳/۰۸، ۱۵:۲۰:۵۵       بازدیدها: 90