به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,118
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 6,055
بازدید ماه: 121,561
بازدید کل: 23,783,357
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۳ - تشییع پیکرهای مطهر 6 شهید مدافع حرم و 10 شهید دفاع مقدس در شهرهای ایران اسلامی ۱۳۹۴/۰۹/۲۱

 

تشییع پیکرهای مطهر 6 شهید مدافع حرم

و 10 شهید دفاع مقدس در شهرهای ایران اسلامی

ایران اسلامی در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه شاهد وداع امت اسلامی با پیکر مطهر شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس و حوادث تروریستی اخیر بود.
Image result for ‫شهید ستار محمودی نورآبادی‬‎

به گزارش خبرگزاری‌ها همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، پیکر ناو سالار یکم پاسدار شهید ستار محمودی نورآبادی دومین شهید مدافع حرم شهرستان نورآباد ممسنی با حضور پرشور مردم این شهرستان تشییع شد و سپس به زادگاهش روستای مهرانجان انتقال یافت تا در جوار دیگر برادر شهیدش در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شود. شهیدمحمودی دارای مدرک فوق‌لیسانس مدیریت و قهرمان رشته ژیمناستیک از پاسداران نیروی دریایی انقلاب اسلامی بود که در حین عملیات مستشاری در لاذقیه سوریه به شهادت رسید.

Image result for ‫شهید حبیب روحی چوکامی‬‎


براساس گزارش دریافتی از رشت پیکر شهید حبیب روحی چوکامی شنبه با حضور مردم شهر رشت از مقابل سپاه ناحیه مرکزی تا میدان فرهنگ تشییع شد و پس از آن، با کاروان سواره تا دهستان چوکام خمام از توابع شهرستان رشت منتقل و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
شهید روحی چوکامی از پاسداران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در حین عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید. همچنین پیکر مطهر بسیجی احمد قاسمی کرانی شهید مدافع حرم پنجشنبه در چهارمحال و بختیاری تشییع و پس از برگزاری آیین وداع در حسینیه شهر فارسان در روستای کران این شهرستان بر روی دوش مردم تشییع و سپس در قطعه گلستان شهدای این روستا به خاک سپرده شد.


شهید مهندس احمد قاسمی کرانی 22 ساله، در نبرد با گروه‌های تروریستی و تکفیری به درجه شهادت نائل آمد.

Image result for ‫شهید مهندس احمد قاسمی کرانی‬‎

Image result for ‫شهید سجاد مرادی‬‎Image result for ‫شهید  سید یحیی براتی احمدآبادی‬‎Image result for ‫شهید  مرتضی زارع‬‎

به گزارش خبرنگار کیهان از درچه پیکر 3 شهید مدافع حرم از لشکر 14 امام حسین(ع) اصفهان باحضور مردم، خانواده شهدا و مسئولان استان اصفهان از میدان فیض به سمت گلستان شهدا تشییع شد.
3 شهید یاد شده به نام‌های سجاد مرادی، سید یحیی براتی احمدآبادی و مرتضی زارع به ترتیب اهل اصفهان، درچه و خرزوق هستند.
براساس گزارش دریافتی از دزفول، پیکر پاک و مطهر دومین شهیدمدافع حرم حضرت زینب(س) سید مجتبی ابوالقاسمی پیش از ظهر  دیروز بر دوش مردم شهید پرور دزفول تشییع شد.


خاکسپاری پیکر شهدای دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار کیهان از شهرستان قم- پیکر مطهر شهید محسن مسعودی از شهدای تازه شناسایی شده دفاع مقدس پس از اقامه نماز جمعه در شهر قم تشییع و به خاک سپرده شد.
بنابر اعلام کمیته جستجوی مفقودین، پیکر این شهید در اوایل آذر ماه جاری شناسایی و از سوی مسئولان سپاه امامعلی بن ابی‌طالب(ع) استان قم به خانواده معظم وی در قم اطلاع‌رسانی شد.
براساس گزارش خبرگزاری‌ها پیکر شهید دفاع مقدس پس از برگزاری آیین‌های وداع با شهدا صبح جمعه با حضور مردم در شهرستان‌های کوار، فراشبند و کازرون تشییع و به خاک سپرده شد.


این شهدا، عبارتند از محمدرضا شیرمند از شهدای سرباز ارتش استان فارس اهل روستای مظفری شهرستان کوار، سهراب جوکار اهل فراشبند و شهیدان حاج آقا دهقان و مهدی طاهری اهل شهرستان کازرون و شهید محمودرضا غواصه از شیراز همچنین پیکر شهیدرجبعلی آدینه‌لو پنجشنبه پس از برگزاری آیین عزاداری نیروهای مسلح زنجان از امامزاده سید ابراهیم(ع) به سمت چهار راه انقلاب تشییع و در مراز شهدا به خاک سپرده شد.
شهید آدینه‌لو از روستای دولاناب واقع در جاده زنجان- میانه است.


پیکر مطهر شهید بیوک آقا حسامی نیز از امامزاده سید ابراهیم(ع) به زادگاهش روستای شیت واقع در طارم‌علیا، انتقال یافت تا پس از آیین استقبال و تشییع در زادگاهش به خاک سپرده شود. براساس همین گزارش پیکر مطهر شهیدحسین عباس‌زاده نیز دیروز در حالی که مردم فریدونکنار در سوگ شهادت امام هشتم عزادار بودند، تشییع و به خاک سپرده شد. در شهرستان اندیمشک هم پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهر حسینیه مرکز بخش الوار گرمسیری این شهر تشییع و به خاک سپرده شد.

 

Image result for ‫گل لاله‬‎