به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,138
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 6,075
بازدید ماه: 121,581
بازدید کل: 23,783,377
افراد آنلاین: 2
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۹ و ۲۰ - تشییع پیکر 3 شهید مدافع حرم و دفاع مقدس در سه شهر ۱۳۹۴/۱۰/۰۲

 تشییع پیکر 3 شهید مدافع حرم و دفاع مقدس در سه شهر

Image result for ‫شهید مدافع حرم  شهید اسماعیل خانزاده‬‎

پیکر 3 شهید مدافع حرم و جانباز دفاع مقدس در شهرهای کرمانشاه، محمودآباد مازندران و مشهد تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار کیهان از ساری، پیکر مطهر شهیدمدافع حرم دیروز با حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان محمودآباد تشییع شد.
پیکر شهید اسماعیل خانزاده که در روزهای اخیر در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه بدست گروهک تکفیری داعش به شهادت رسید از امامزاده قاسم تا بنیاد شهید محمودآباد بر دستان مردم شهید پرور و قدرشناس این شهر تشییع و در گلزار شهدای روستای زنگی کلا به خاک سپرده شد.

آیین شب وداع با این شهید گرانقدر نیز شب چهارشنبه با حضور پرشور و گسترده مردم محمودآباد برگزار شد.

Image result for ‫شهید مدافع حرم اکبر ملکشاهی»‬‎


همچنین به گزارش خبرنگار ایرنا از کرمانشاه، پیکر مطهر شهید سرتیپ پاسدار «اکبر ملکشاهی» از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) صبح روز چهارشنبه بر دستان مردم قدرشناس کرمانشاه تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
مراسم تشییع پیکر شهید اکبر ملکشاهی از مقابل مسجد جامع کرمانشاه با حضور خیل عظیم مردم، مدیران و مسئولان نظامی و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار و نماز میت به امامت آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر پیکر این شهید اقامه شد.
پیکر پاک شهید مدافع حرم که در سوریه به دست تروریست‌های داعش به شهادت رسیده بود تا منزلگاه ابدی خود در مزار شهدای باغ فردوس کرمانشاه بدرقه شد.

 

۲۰ - تشییع پیکر قاسمعلی اسفندیاری جانباز، شاعر دفاع مقدس و مداح اهلبیت(ع)در مشهد 

Image result for ‫قاسمعلی اسفندیاری جانباز‬‎


گزارش خبرنگار کیهان از مشهد نیز حاکی است، پیکر قاسمعلی اسفندیاری جانباز، شاعر دفاع مقدس و مداح اهل بیت(ع) روز چهارشنبه در مشهد تشییع شد.
دراین مراسم با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهدا و ایثارگران، اعضای شورای اسلامی مشهد، بسیجیان، طلاب و اقشار مختلف مردم پیکر مرحوم اسفندیاری از مقابل حسینیه پیروان نبوی تا حرم مطهر امام‌رضا(ع) تشییع و پس از طواف در حرم‌رضوی به زادگاهش در روستای کلایی مازندران برای تدفین منتقل شد.
قاسمعلی اسفندیاری کلائی جانباز، مداح و شاعر اهل بیت(ع) و دفاع مقدس شب چهارشنبه در 63 سالگی و پس از تحمل سختی‌های ناشی از مجروحیت جنگ تحمیلی، جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار یاران شهیدش شتافت.
اسفندیاری پیش از این براثر بیماری و عوارض ناشی از جانبازی قریب به دو ماه در بیمارستان رضوی مشهد بستری بود. اشعار اسفندیاری در سال‌های دفاع مقدس توسط مداحان مختلف از جمله حاج صادق آهنگران، غلامرضا کویتی پور و حمیدرضا مهماندوست و تعدادی دیگر از مداحان خوانده و در یاد و خاطره‌ها ماندگار است.
معروفترین سروده این شاعر دفاع مقدس را می‌توان شعر «با نوای کاروان» دانست که با اجرای حاج صادق آهنگران به یادگار مانده است.

Image result for ‫گل لاله‬‎