به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,704
بازدید دیروز: 2,942
بازدید هفته: 12,722
بازدید ماه: 78,795
بازدید کل: 23,740,605
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۱۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 7 May 2024
الثلاثاء ، ۲۸ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۳ - تشییع شهدای مدافع حرم تشییع شهید اسداللهی؛ داود جوانمرد ؛ اسماعیل کریمی و جانباز شهید حاج علی اصغر ادیبی ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
تشییع شهید اسداللهی در تهران
 
مدافع حرم و نخبه حوزه بین‌الملل به خاک سپرده شد 
 
Image result for ‫شهید حمیدرضا اسداللهی‬‎
Image result for ‫شهید حمیدرضا اسداللهی‬‎Image result for ‫شهید حمیدرضا اسداللهی‬‎
پیکر مطهر شهید حمیدرضا اسداللهی از مدافعین حرم و فعالان و نخبگان حوزه بین‌الملل که در سوریه به شهادت رسید، تشییع و در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صبح دیروز پیکر مطهر شهید حمیدرضا اسداللهی بعد از برگزاری مراسم تشییع در خیابان شهید آیت الله سعیدی (غیاثی) به بهشت زهرا (س) منتقل و در جوار عموی شهیدش که در هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیده است در قطعه 50 گلزار شهدا به خاک سپرده شد.
شهید حمیدرضا اسداللهی 30 ساله و دانشجوی کارشناسی ارشد ادبیات عرب دانشگاه تهران، از فعالان و نخبگان حوزه بین‌الملل بود که ارتباط مؤثر و مستمری با نیروهای جهادی دیگر کشورها داشت. با خبر شهادت این شهید والامقام که فعالیت‌های فرهنگی مختلفی در کشورهای مسلمان منطقه داشت، مراسم‌های بزرگداشتی در کشورهای عراق، یمن و پاکستان برگزار شده است. از این شهید والامقام که در جریان مبارزه با تروریست‌های تکفیری داعش در شهر حلب سوریه به شهادت رسید دو فرزند پسر 4 ساله و دو ماهه به یادگار مانده است.


تشییع نخستین شهید مدافع حرم صدا و سیما

Image result for ‫شهید داود جوانمرد‬‎

همچنین پیکر مطهر شهید داود جوانمرد نخستین شهید مدافع حرم صدا و سیما از مقابل ساختمان شماره 4 معاونت فناوری و رسانه‌های نوین تا مسجد بلال صداوسیما تشییع و پس از انتقال به بهشت زهرا (س) طبق وصیتش در کنار همرزمان شهیدش که در هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند، در قطعه 40 گلزار شهدا به خاک سپرده  شد. شهید جوانمرد در منطقه حلب سوریه مورد اصابت ترکش‌های خمپاره دشمنان اسلام قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم در تبریز

Image result for ‫شهید اسماعیل کریمی‬‎

پیکر مطهر شهیدی دیگر از شهدای مدافع حرم، دیروز در تبریز تشییع شد.
به گزارش ایرنا، پیکر پاک شهید اسماعیل کریمی دیروز با شرکت مردم شهیدپرور تبریز بر دوش خانواده و همرزمانش در وادی رحمت تشییع شد.
در آیین تشییع این شهید دلاور، تعدادی از مسئولان نظامی و اجرایی استان از جمله فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان و معاون اجرایی سپاه عاشورا حضور داشتند.
پیکر این شهید قرار است امروز در زادگاهش شهرستان هشترود تشییع و به خاک سپرده شود. «اسماعیل کریمی» متولد سال 1369 بوده و اولین شهید مدافع حرم از شهرستان هشترود است.


جانباز ساوجبلاغی آسمانی شد

Image result for ‫جانباز 70 درصد حاج علی اصغر ادیبی‬‎


رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساوجبلاغ استان البرز اعلام کرد که یکی دیگر از یادگاران دفاع مقدس در این شهرستان آسمانی شد. خلیل رجبی به خبرنگار ایرنا گفت: جانباز 70 درصد حاج علی اصغر ادیبی پیش از ظهر دیروز پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت جنگ در سن 44 سالگی به همرزمان شهیدش پیوست.
وی اظهار داشت: این یادگار دفاع مقدس در سال 66 از ناحیه شکم مورد اصابت ترکش قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

Image result for ‫گل لاله‬‎