به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,677
بازدید دیروز: 2,942
بازدید هفته: 12,695
بازدید ماه: 78,768
بازدید کل: 23,740,578
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۱۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 7 May 2024
الثلاثاء ، ۲۸ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۳ - سردار حاجی‌زاده: برخورد سپاه با خواسته آمریکا درباره توان موشکی، تهاجمی است ۱۳۹۴/۱۱/۱۰

سردار حاجی‌زاده:

برخورد سپاه با خواسته آمریکا درباره توان موشکی، تهاجمی است

Image result for ‫یادواره شهدای مدافع حرم منطقه 9 که در دانشگاه شهید ستاری‬‎

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه هیچگاه اجازه رابطه با آمریکا را نمی‌دهیم و این ارتباط برقرار نخواهد شد، گفت: برخورد سپاه با خواسته آمریکا درباره توان موشکی «تهاجمی» است.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم منطقه 9 که در دانشگاه شهید ستاری برگزار شد، گفت: در بین برخی مسئولین انقلاب، ابهام و دغدغه بود که در دهه دوم و سوم انقلاب، سرنوشت کشور چه می‌شود، آن هم در حالی که نسل جدید نه انقلاب را دیده‌اند و نه دفاع مقدس را. در آن دوره چندین بار از رهبر معظم انقلاب شنیدیم که «نسل امروز اگر از جوانان دهه اول بهتر نباشند کمتر نیستند» و امروز نیز با توجه به حوادث پیرامون در این موضوع به یقین رسیدیم و می‌بینیم که همه این جوانان عاشق دفاع از انقلاب هستند.
به گزارش سایت روابط عمومی سپاه تهران، سردار حاجی‌زاده در ادامه با طرح این سوال که «آیا دشمن دست از دشمنی‌اش با انقلاب اسلامی ایران برداشته» اظهار داشت: مشکل دشمنان ما فقط هسته‌ای نیست بلکه موضوعات دیگر را هم مطرح می‌کنند اما با کوتاه آمدن و عقب‌نشینی در برابر دشمن چیزی درست نمی‌شود و برخورد سپاه پاسداران با این خواسته آمریکا تهاجمی خواهد بود. ارتباط با آمریکا برقرار نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اگر به دنبال دنیا و آخرتمان هستیم، باید از رهبرمان تبعیت کنیم و راهی غیر از آن نداریم،‌ افزود: رئیس جمهور منتخب مصر کسی بود که هرچه آمریکایی‌ها خواسته بودند پذیرفت اما امروز حکم اعدام برایش بریدند و او را محکوم می‌کنند.
سردار حاجی‌زاده در این رابطه افزود: ما در مقابل اقداماتی که در گوشه و کنار در حال انجام است آستانه صبری داریم و فعلا مامور هستیم که با مسائل صبورانه رفتار کنیم ولی آ‌نجا که با اساس نظام و انقلاب اسلامی برخورد داشته باشد، عکس‌العمل‌مان محافظه‌کارانه نخواهد و ما بر سر آن چیزی که 200 هزار برای آن شهید دادیم، معامله نخواهیم کرد.

Image result for ‫گل لاله‬‎