به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 921
بازدید دیروز: 2,942
بازدید هفته: 10,939
بازدید ماه: 77,012
بازدید کل: 23,738,822
افراد آنلاین: 77
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۱۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 7 May 2024
الثلاثاء ، ۲۸ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۵ - تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع حرم در شهرهای کشور ۱۳۹۴/۱۱/۱۶

 تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع حرم در شهرهای کشور

با حضور گسترده مردم شهرهای مختلف کشور پیکر شهدای مدافع حرم تشییع و به خاک سپرده شدند.
Image result for ‫مدافع حرم  شهید  سعید علیزاده‬‎
به گزارش خبرنگار کیهان از دامغان، مراسم وداع با پیکر شهید سعید علیزاده چهارشنبه شب در دامغان برگزار شد. مردم صبح پنجشنبه در میدان امام خمینی(ره) این شهر جمع شدند تا پیکر این مدافع حرم را تشییع کنند. مراسم تشییع با حضور گسترده مردم، مسئولان، نیروی‌انتظامی، سپاه، خانواده شهدا و ایثارگران... با نواختن مارش نظامی، مداحی... شروع شد. مردم پیکر شهید سعید علیزاده را بر روی دستان خود گرفتند و به سمت گلزار شهدای فردوس رضای دامغان تشییع کردند. شهید سعید علیزاده به عنوان اولین شهید مدافع حرم است که پیکرش در گلزار شهدای فردوس رضای دامغان به خاک سپرده شد. این شهید 26 ساله در نبرد با گرو‌ه‌های تکفیری تروریستی در سوریه به شهادت رسیده است.
Image result for ‫مدافع حرم  شهید خدابخش خاوری، سیدمحمد و سیدحمیدالله حسینی‬‎

 به گزارش کیهان از مشهد، همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی پیکر مطهر شهیدان خدابخش خاوری، سیدمحمد و سیدحمیدالله حسینی، از مدافعان حرم، با حضور آحاد مردم مشهد از مقابل مجتمع فرهنگی - مذهبی مهدیه این شهر به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و پس از طواف در این مضجع نورانی، در گلزار شهدای بهشت‌ رضای مشهد مقدس به خاک سپرده شد.

Image result for ‫شهید مدافع حرم  شهید مرتضی ترابی‬‎
در همین حال، خبرنگار کیهان از همدان گزارش داد مردم همدان دیروز پس از اقامه نماز جمعه پیکر شهید مرتضی ترابی را بر روی دستان خود تشییع کردند. پیکر این شهید برای خاکسپاری به زادگاهش شهر بهار منتقل شد. قرار است پیکر این شهید مدافع حرم پس از تشییع در زادگاهش امروز در گلزار شهدای شهر بهار به خاک  سپرده شود. شهید ترابی در ماموریت مستشاری در سوریه و در عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا نقش داشته و مسئولیت یک گروه را نیز عهده‌دار بوده که در شهر الزهرا به شهادت رسیده است.

Image result for ‫شهید مدافع حرم شهید حبیب رحیمی‌منش‬‎


به گزارش خبرنگار کیهان از اندیمشک، با حضور گسترده مردم، مسئولان خوزستان و شهر اندیمشک پیکر پاک شهید حبیب رحیمی‌منش در این شهر تشییع و در گلزار بهشت زهرای کوی لور اندیمشک به خاک سپرده شد.
حبیب رحیمی‌منش اولین شهید مدافع حرم از شهر اندیمشک است که در نبرد با گروه‌های تروریستی تکفیری در سوریه به شهادت رسیده است.

Image result for ‫شهید مدافع حرم فیروز حمیدی و محمدابراهیم توفیقیان‬‎

از سوی دیگر خبرگزاری فارس از بجنورد گزارش داد پیکرهای شهیدان فیروز حمیدی و محمدابراهیم توفیقیان نخستین شهدای مدافع حرم استان خراسان شمالی، شنبه در این شهر تشییع می‌شود.
همچنین آیین وداع با این شهدا، شامگاه پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد.
این شهیدان در جریان مقابله با نیروهای تکفیری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

Image result for ‫شهید مدافع حرم محمود مراد اسکندری‬‎


به گزارش ایرنا، آیین تشییع پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم پس از اقامه نماز جمعه اهواز از محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز تا بهشت شهدای این شهر تشییع و خاکسپاری شد. شهید حجت‌الاسلام مصطفی خلیلی، شهید محمود مراد اسکندری،شهید داود نریمیسا، شهید رضا عادلی، شهید علی حسینی کاهکش، به تازگی و در جریان آزاد‌سازی شهرهای نبل و الزهرا در سوریه از دست تروریست‌های تکفیری به درجه شهادت نائل آمدند. در این آیین آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و جمعی از مسئولان شرکت داشتند.
آیین استقبال از پیکر مطهر این شهدای والامقام صبح جمعه در ورودی شهر اهواز(پلیس راه قدیم اهواز،اندیمشک) برگزار شد.

Image result for ‫گل لاله‬‎