به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,185
بازدید دیروز: 2,942
بازدید هفته: 11,203
بازدید ماه: 77,276
بازدید کل: 23,739,086
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۱۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 7 May 2024
الثلاثاء ، ۲۸ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۷ - تشییع پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم در 6 شهر کشور ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
۳۷ - تشییع  پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم در 6 شهر کشور
Image result for ‫حجت‌الاسلام و‌المسلمین «محمد علی قلی‌زاده»‬‎
پیکرهای پاک شهدای مدافع حرم با حضور انبوه مردم در 6 شهر کشور تشییع و به خاک سپرده شدند.

به گزارش خبرنگار کیهان از شهرکرد در آیین باشکوهی پیکر نخستین شهید روحانی مدافع حرم چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن تشییع شد.
در این مراسم پیکر شهید حجت‌الاسلام و‌المسلمین «محمد علی قلی‌زاده» از میدان شهرداری بروجن به سمت میدان امام حسین(ع) و حوزه علمیه این شهر تشییع و سپس به زادگاهش شهر نقنه منتقل و به خاک سپرده شد.

Image result for ‫سرتیپ شهید محسن قاجاریان و شهید احمدرضایی‬‎

به گزارش خبرنگار کیهان از مشهد، مردم این شهر صبح دیروز پیکرهای پاک سرتیپ شهید محسن قاجاریان و شهید احمدرضایی را از مقابل مهدیه این شهر بر روی دستان خود به سمت حرم ثامن‌الحجج تشییع کردند. پیکر شهید قاجاریان پس از تشییع به شهرستان نیشابور و پیکر شهید احمد رضایی پس از تشییع به شهرستان کاشمر برای خاکسپاری انتقال داده شد.سرتیپ شهید محسن قاجاریان جانباز هشت سال جنگ تحمیلی فرمانده تیپ 21 امام رضا(ع) سپاه پاسداران نیشابور بود.

Image result for ‫شهیدان مصطفی قاسم‌پور و اسماعیل شجاعی‬‎

از سوی دیگر خبرگزاری فارس از ارومیه گزارش داده مردم ارومیه صبح دیروز پیکر شهیدان مصطفی قاسم‌پور و اسماعیل شجاعی را تشییع کردند. پس از این مراسم پیکر شهید قاسم پور در گلزار شهداء ارومیه به خاک سپرده شد و پیکر شهید شجاعی به بوکان انتقال یافت.شهروندان بوکانی عصر دیروز پیکر این شهید را از مقابل ورزشگاه وحدت این شهر به سمت گلزار شهدای بوکان تشییع و در آنجا به خاک سپردند.

Image result for ‫شهید محمد ابراهیم توفیقیان‬‎

به گزارش ایرنا، مردم و مسئولان شهر اسفراین واقع در خراسان شمالی نیز صبح یک‌شنبه پیکر شهید محمد ابراهیم توفیقیان را از مقابل مقر بسیج سپاه به سمت میدان امام خمینی(ره) این شهر تشییع کردند. سپس پیکر این شهید مدافع حرم به گلزار شهدای اسفراین انتقال یافت و در قطعه شهداء به خاک سپرده شد.

Image result for ‫شهید علی اکبر عربی‬‎

همچنین شهروندان محلات پیکر شهید علی اکبر عربی را از میدان 15 خرداد به سمت مصلای امام خمینی(ره) این شهر تشییع کردند، سپس پیکر این مدافع حرم به زادگاهش روستای سرکوبه منتقل و در آنجا به خاک سپرده شد.

Image result for ‫گل لاله‬‎