به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 567
بازدید دیروز: 2,765
بازدید هفته: 13,350
بازدید ماه: 79,423
بازدید کل: 23,741,233
افراد آنلاین: 34
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
چهارشنبه ، ۱۹ اردیبهشت ۱٤۰۳
Wednesday , 8 May 2024
الأربعاء ، ۲۹ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۹ - عطر شهیدان مدافع حرم در شهرها و روستاهای ایران پیچید ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
عطر شهیدان مدافع حرم در شهرها و روستاهای ایران پیچید
 
پیکرهای پاک شهیدان مدافع حرم در شهرهای مختلف کشور بر روی دستان مردم ایران اسلامی تشییع شدند.
به گزارش خبرنگار کیهان از اراک، مردم این شهر صبح دیروز پیکر دومین شهید مدافع حرم را بر روی دستان خود تشییع و در گلزار شهدای اراک به خاک سپردند.
Image result for ‫شهید سعید مسلمی‬‎

شهید سعید مسلمی که از سوی تیپ 71 سپاه روح‌الله استان مرکزی به سوریه اعزام شده بود، در تاریخ نهم آبان ماه سال جاری در جریان درگیری با گروه تکفیری‌ داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از 3 ماه به آغوش وطن بازگشت.


به گزارش خبرگزاری‌ها، مردم قم نیز پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم مطهر حضرت زینب(س)، را عصر دوشنبه از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع کردند. پیکر مطهر این شهیدان پس از طواف به دور ضریح حضرت فاطمه معصومه(س) و اقامه نماز توسط تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) بر دوش مردم تا گلزار شهدای علی‌بن‌جعفر(ع) تشییع و در این مکان در کنار همرزمانشان به خاک سپرده شدند.

Image result for ‫شهید مدافع حرم  محمود هاشمی سنجانی‬‎Image result for ‫شهید مدافع حرم  سعید سامانلو‬‎

شهید محمود هاشمی سنجانی پیشکسوت بازنشسته ناحیه بسیج امام حسین(ع) و سعید سامانلو فرمانده گروهان دوم گردان چهارم امام حسین(ع) لشکر عملیاتی 17 علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) در عملیات اخیر آزادسازی دو شهر نبل و الزهرا(س) در سوریه به شهادت رسیدند.

 

 

Image result for ‫شهید مدافع حرم شهید سروان پاسدار احمد رضایی اوندری‬‎

همچنین پیکر مطهر شهید سروان پاسدار احمد رضایی اوندری از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) دیروز تشییع شد. پیکر این شهید پس از تشییع در کاشمر برای تدفین به زادگاهش در روستای اوندر از توابع بخش کوهسرخ این شهرستان منتقل شد.
شهید احمدرضایی اوندری ششمین شهید در خاندان رضایی است که پیکرش در کنار سایر اقوام شهیدش آرام گرفت.
وی جمعی تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) مستقر در نیشابور بود که در پی آزادسازی دو شهر مهم در سوریه به همراه فرمانده این تیپ سرتیپ قاجاریان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

Image result for ‫شهید مدافع حرم شهید عبدالصالح زارع‬‎


پیکر شهید عبدالصالح زارع از مدافعان حرم نیز دیروز با حضور گسترده مردم بابلسر از مقابل سپاه بابلسر تا میدان شهدای این شهر و سپس در شهر بهنمیر از مقابل شهرداری این شهر تا مصلا تشییع شد. سپس پیکر شهید به قم انتقال یافت تا در آنجا به خاک سپرده شود.

Image result for ‫شهید مدافع حرم سجاد حبیبی‬‎


مردم کنگاور هم دیروز پیکر سجاد حبیبی را به عنوان هشتمین شهید مدافع از استان کرمانشاه تشییع و به خاک سپردند.

Image result for ‫شهید مدافع حرم شهید صفدر حیدری‬‎

پیکر سرتیپ پاسدار شهید صفدر حیدری هم عصر دوشنبه بر روی دستان شهروندان ممسنی تشییع و برای خاکسپاری در زادگاهش به روستای جویحان جاوید منتقل شد. این چهارمین شهید مدافع حرم در شهرستان ممسنی است.

Image result for ‫شهید مدافع حرم مهدی محمدی منفرد‬‎

شهروندان مشهدی هم پیکر شهید مهدی محمدی منفرد را دوشنبه از مقابل مهدیه شهر خود تا حرم امام رضا(ع) تشییع کردند. پیکر این شهید پس از طواف در حرم مطهر رضوی در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شد.

Image result for ‫شهید مدافع حرم سرتیپ «ستار اورنگ»‬‎


مردم یاسوج نیز در همین روز پیکر سرتیپ «ستار اورنگ» را تشییع کردند سپس پیکر این شهید مدافع حرم برای خاکسپاری در زادگاهش به روستای نقارخانه بخش کبکیان منتقل شد. آخرین مسئولیت شهید ستار اورنگ فرماندهی تیپ سوم دانشگاه‌ امام حسین(ع) بود.

Image result for ‫شهید مدافع حرم حسین رضایی‬‎

همچنین مردم اصفهان پیکر «حسین رضایی» از لشکر 14 امام حسین(ع) را تشییع کردند. این شهید از نیروهای مستشاری ایران در سوریه بود.

Image result for ‫گل لاله‬‎