به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 5,288
بازدید دیروز: 2,950
بازدید هفته: 23,946
بازدید ماه: 90,019
بازدید کل: 23,751,824
افراد آنلاین: 24
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۲۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 10 May 2024
الجمعة ، ۲ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۴ - امیر پوردستان در مراسم وداع با تکاوران شهید مدافع حرم ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
امیر پوردستان در مراسم وداع با تکاوران شهید مدافع حرم:
 
داعش کوچک است، دشمن اصلی ما آمریکا است 
 
Image result for ‫شهید مدافع حرم مجتبی ذوالفقار نسب‬‎
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: داعش را در حد و اندازه‌ای نمی‌بینیم که در برابر آن یک یگان نظامی را وارد کنیم، دشمن اصلی ما آمریکا است.
به گزارش تسنیم، امیر احمد رضا پوردستان در حاشیه مراسم وداع با پیکر شهدای تکاور تیپ 65 نوهد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران (کلاه سبزها) که اخیرا در ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسیدند، با اشاره به حضور مستشاری نزاجا در سوریه اظهارداشت: به عنوان سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه داریم که اگر ماموریتی باشد، آنجا حاضر شویم و اجرای ماموریت کنیم.

پوردستان افزود: داعش را در حد و اندازه‌ای نمی‌بینیم که یک یگان نظامی را وارد کنیم، دشمن اصلی ما آمریکا است و ما متناسب با آنها خودمان را آماده می‌کنیم.
وی تصریح کرد: در ماموریت مستشاری سوریه تعدادی از کارکنان نیروی زمینی نزاجا با قوت و استحکام در کنار نیروی قدس و سایر کسانی که در جبهه انجام وظیفه می‌کنند حضور مومنانه‌ای دارند.
امیر پوردستان ادامه داد: در عملیاتی که چند هزار نفر از نیروهای جبهه النصره و تکفیری‌ها حمله وسیع و گسترده‌ای را به جنوب حلب انجام داده بودند، این رزمندگان رشادت‌ها و دلاورمردانی‌های مومنانه و شایسته‌ای را داشتند که تعداد چهار نفر از عزیزان نیروی زمینی به شهادت رسیدند.
وی تاکید کرد: در این درگیری، تعدادی از تانک‌ها و نفربرهای گروهک تروریستی النصره منهدم شد و تروریست‌ها 200 نفر کشته دادند که تمامی اسناد آن نیز موجود است و این گوشه‌ای از خدمات و تلاش‌هایی است که سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران قدرتمند در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مرزهای عقیدتی و ایمانی نظام جمهوری اسلامی ایفا می‌کنند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما یک یگان را شرکت ندادیم بلکه تعدادی از پرسنل را از تمامی یگان‌ها شرکت دادیم که از جمله تیپ 65 است.
شهادت 4 تکاور ارتش در سوریه
چهار تن از مستشاران ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای همراهی با نیروهای سوری در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بودند، طی چند روز گذشته توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند.

Image result for ‫شهید مدافع حرم  مجتبی یداللهی منفرد‬‎Image result for ‫شهید مدافع حرم محسن قطاسلو‬‎Image result for ‫شهید مدافع حرم مجتبی ذوالفقار نسب‬‎Image result for ‫شهید مدافع حرم مرتضی زرهرند‬‎


ستوان دوم «شهید مجتبی یداللهی منفرد» متولد 1370 از تیپ 65 نوهد(نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی) از اهالی تهران طی عملیات مستشاری در سوریه و در 24 سالگی به شهادت رسید.
شهید «محسن قطاسلو» متولد 1369 از تکاوران تیپ 65 نوهد ارتش جمهوری اسلامی از اهالی پاکدشت استان تهران نیز در 25 سالگی به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.
همچنین سروان «شهید مرتضی زرهرند» متولد 1358 از تکاوران تیپ 258 شهید پژوهنده شاهرود و از اهالی شهرستان شیروان استان خراسان شمالی طی عملیات مستشاری در 36 سالگی به شهادت رسید.
سرهنگ «شهید مجتبی ذوالفقار نسب» متولد 1356 از رکن دوم تیپ 45 تکاور از اهالی شهرستان شوشتر استان خوزستان هم طی عملیات مستشاری در سوریه توسط تروریست‌های تکفیری در سن 38 سالگی به شهادت رسید.

Image result for ‫گل لاله‬‎