به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,112
بازدید دیروز: 4,805
بازدید هفته: 12,961
بازدید ماه: 103,824
بازدید کل: 23,765,627
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۲٤ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 13 May 2024
الاثنين ، ۵ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۷ - گفت‌وگو ی سردار سلیمانی و حسین امیرعبداللهیان با خانواده شهید بدرالدین ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
گفت‌وگو ی سردار سلیمانی و حسین امیرعبداللهیان با خانواده شهید بدرالدین
 
Image result for ‫شهید بدرالدین‬‎
 
Image result for ‫سردار سلیمانی و حسین امیرعبداللهیان با خانواده شهید بدرالدین‬‎Image result for ‫مزار شهید بدرالدین‬‎
 
معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان در دیدار با با مادر، همسر و فرزندان شهید مصطفی بدرالدین گفت: تروریسم تکفیری و رژیم صهیونیستی دو روی یک سکه هستند.
به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ایران به همراه محمد فتحعلی سفیر ایران در بیروت با حضور در منزل شهید مصطفی بدرالدین با مادر، همسر و فرزندان این شهید و همچنین همسر شهید عماد مغنیه (خواهر شهید بدرالدین) دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون وزیر خارجه کشورمان در این‌باره تاکید کرد: تروریسم تکفیری و رژیم صهیونیستی دو روی یک سکه هستند و جمهوری اسلامی ایران با اعتقاد راسخ مسیر مبارزه با تروریسم و تقویت وحدت جهان اسلام را دنبال می‌کند.
وی شهدای مقاومت را افتخار جهان اسلام خواند و تحرکات تروریسم تکفیری و حامیان آنان را به ضرر امنیت جمعی منطقه‌ای و در جهت خدمت به اهداف رژیم صهیونیستی که ایجاد تفرقه در جهان اسلام را دنبال می‌کند، خواند.
دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز در دیدار با امیرعبداللهیان  با تکریم مقام شهدای مقاومت و مبارزه با تروریسم افزود: اگر ایثارگری و جانفشانی شهدای مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و مبارزه با تروریسم نبود و اگر شهدای مدافع حرم نبودند اکنون هیچ امنیتی در منطقه وجود نداشت.
سیدحسن نصرالله با انتقاد از رفتار کسانی که در مسیر ایجاد تفرقه و شکاف بین مسلمانان عمل می‌کنند بر حفظ هوشیاری جهان اسلام در مقابل تحرکات مذبوحانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
حضور سردار سلیمانی در منزل شهید بدرالدین
به گزارش رجا، سردار سرلشگر «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز یکشنبه در منزل فرمانده ارشد شهید حزب‌الله حاضر شد و شهادت «مصطفی بدرالدین» را به خانواده‌اش تبریک و تسلیت گفت.
روزنامه الاخبار لبنان با اعلام این خبر نوشت: دو روز بعد از حمله اسرائیل به قنیطره (جنوب سوریه) در ژانویه 2015، فرمانده نیروی قدس سپاه، سرلشگر قاسم سلیمانی در گلزار شهدای الغبیری حاضر شده بود.
طبق این گزارش، در آن زمان تصویری از او منتشر شد که در حال قرائت قرآن بالای قبر شهید عماد مغنیه و پسرش جهاد بود. آن زمان قبل از رفتن به سر قبر جهاد، پیش خانواده‌اش رفت و شهادتش را به خانواده، برادرانش و دایی‌اش سید مصطفی بدرالدین تسلیت گفت.
الاخبار نوشت: اما (دو روز پیش) شنبه گذشته این صحنه (با یک تفاوت) تکرار شد. سلیمانی باز هم در گلزار شهدای الغبیری حاضر شد اما این بار برای تسلیت به خانواده بدرالدین. این اولین بار نیست که وی وارد «بیت الاحزان» می‌شود، جایی که عکسی دیگر به عکس شهدا اضافه شد.
الاخبار با توصیف حالت سردار سلیمانی نوشت: «دوست خانواده در جمع اعضای آن می‌نشیند و قرآن می‌خواند و در حالی که تسبیح تربت در دست راست و انگشتری با نگین عقیق در دست چپش رو به مادر شهید سیده «اُم عدنان» می‌کند و می‌گوید «ما فرمانده و برادری عزیز را از دست دادیم».
سردار در این دیدار به خانواده بدرالدین همچنین گفت: این مصیبت، مصیبت امت اسلامی است. زیرا از دست دادن شخصیتی مانند سید ذوالفقار را نمی‌توان منحصر به ضاحیه (جنوب بیروت) یا کشور یا منطقه کرد.
مصطفی بدرالدین فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله بامداد جمعه در ریف دمشق در منطقه‌ای نزدیک به فرودگاه بین‌المللی دمشق در انفجاری جان خود را از دست داد و به شهادت رسید.

Image result for ‫گل لاله‬‎