به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,948
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 5,885
بازدید ماه: 121,391
بازدید کل: 23,783,188
افراد آنلاین: 11
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۶۵ -یادواره 31 شهید طایفه آسور و شهید مدافع حرم محمد بلباسی۱۳۹۵/۰۳/۱۷
صفارهرندی:

 عده‌ای به دنبال شبهه‌آفرینی در دستاوردهای جمهوری اسلامی هستند

Image result for ‫شهید مدافع حرم محمد بلباسی‬‎

Image result for ‫صفارهرندی‬‎Image result for ‫محمدحسین صفارهرندی در یادواره 31 شهید طایفه آسور و شهید مدافع حرم محمد بلباسی در مسجد بقیهًْ‌الله الاعظم(عج) آمل‬‎

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نباید اجازه داد از فرصت‌هایی که حکومت در اختیار قرار داده، عده‌ای برای ضربه زدن به حکومت و اختلال در کار کشور استفاده کنند.

محمدحسین صفارهرندی در یادواره 31 شهید طایفه آسور و شهید مدافع حرم محمد بلباسی در مسجد بقیهًْ‌الله الاعظم(عج) آمل افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های اخیر خود بارها به این افراد و جریان‌های خاص در کشور هشدار جدی داده بودند و بدیهی است این افراد که خودشان را به خواب زدند، باید بیدار شوند.
وی ادامه داد: این عده قلیل در کشور وابسته به جریان فاسق و خبیثی هستند که از بیرون عمل می‌کنند و دنباله‌اش در داخل تلاش دارند تا تزلزل در روحیه استقامت و ایستادگی ملت ایران ایجاد کند.
صفارهرندی با اشاره به این که این عده خاص در کشور به دنبال شبهه‌آفرینی و تردید در دستاوردهای جمهوری اسلامی در همه زمینه‌ها هستند، گفت: ایادی استکباری از طریق رسانه‌ای کار می‌کنند تا نگاه مردم را در جهت تضعیف قدرت ملی وسوسه کنند.
وی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند تا نسبت به حقوق خودمان کوتاه بیاییم و پس از تحقق آن، وعده‌های لازم را انجام نمی‌دهند و کارهای جدیدی از ما می‌خواهند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این‌که تنها راه مقابله با این جریان‌ها و افراد ضرورت حفظ استقامت و هوشیاری در برابر ارزش‌ها و مواضع آرمانی انقلاب اسلامی ایران است، گفت: حفظ روحیه انقلابی همه آحاد ملت در شرایط حساس کنونی یک اصل مهم است و نباید اجازه هرگونه فرصتی به دشمنان قسم‌خورده انقلاب که در کمین نظام مقدس جمهوری اسلامی نشسته‌اند، داده شود. وی به حمایت جمهوری اسلامی ایران به مسلمانان کشورهای منطقه و دفاع از تمامیت اسلامی اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در این زمینه از مواضع خود در منطقه کوتاه نخواهد آمد و مردم مظلوم منطقه هم پای حرف حقی که گفتند استقامت کردند و شایسته است مورد حمایت قرار گیرند و این امری ارزنده است.
صفارهرندی گفت: در سوریه نیز حرم حضرت زینب کبری(س) در معرض خطر قرار دارد و دل‌های مومن و متوسل در هر جایی باشد آرام و قرار ندارد که ضرورت حضور ما را در کشورهای منطقه نشان می‌دهد.
صفارهرندی با اشاره به اینکه حضور جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اسلامی منطقه و همسایه برای تامین امنیت خودمان است گفت: آمریکا باج‌های زیادی می‌خواهد و به فکر برجام2، 3 و 4 است و مهم‌ترین اهداف دشمنان، تضعیف جایگاه اندیشه دینی در بین مردم ایران است.
صفارهرندی با بیان اینکه مردم کشورمان علاقه خاصی به اهل بیت(ع) دارند اظهار داشت: وقتی مردمی برای زیارت اهل بیت لحظه‌شماری می‌کنند چطور ممکن است بنشینند و شاهد فجایع عراق و سوریه باشند.
وی با اشاره به اینکه ما به کشورهای عراق و سوریه دلدادگی داریم  زیرا این کشورها محل دفن شش امام معصوم بوده و یکی از نشانه‌های امام زمان(عج) در آنجا وجود دارد، افزود: عتبات و عالیات محل دلبستگی و وابستگی ما است و نمی‌توانیم در مقابل خطراتی که بارگاه اهل بیت را تهدید می‌کند ساکت بنشینیم.
صفارهرندی با تاکید بر اینکه یک عده افراد شرور در فکر اشغال این سرزمین‌ها هستند، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم دلداده اهل بیت و شجاعان جامعه هستند و حرکت در راه دفاع حریم اهل بیت تعظیم شعائر الهی است. وی گفت: افرادی امروز می‌خواهند شبهه‌افکنی کرده و تردید برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) ایجاد کنند.

Image result for ‫گل لاله‬‎