به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,076
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 6,013
بازدید ماه: 121,519
بازدید کل: 23,783,316
افراد آنلاین: 5
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۶۸ -تشییع پیکر پاک 9 شهید مدافع حرم و 1 شهید درگیری با ضد انقلاب شهرهای قم، شیراز و نقده ۱۳۹۵/۰۳/۲۸

تشییع پیکر پاک ۶ شهید مدافع حرم روی شانه مردم قدرشناس قم 

پیکرهای مطهر 9 شهید مدافع حرم و سپاه پاسداران در شهرهای قم، شیراز و نقده تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش خبرنگار کیهان از قم، پیکرهای پاک 6 تن از شهیدان مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضور قشرهای مختلف مردم در قم تشییع و به خاک سپرده شد.

Image result for ‫طلبه بسیجی احمد مکیان و‬‎Image result for ‫شهیدان قربان حسنی، حیدر شعبانی و صادق واحدی از لشکر فاطمیون و سیداقبال و امجد حسین از تیپ زینبیون‬‎


به گزارش ایرنا، پیکر طلبه بسیجی احمد مکیان و شهیدان قربان حسنی، حیدر شعبانی و صادق واحدی از لشکر فاطمیون و سیداقبال و امجد حسین از تیپ زینبیون که به تازگی در جریان نبرد با تکفیری‌ها در سوریه به شهادت رسیده بودند، پس از آئین ترتیل‌خوانی قرآن در حرم حضرت معصومه(س) و همچنین اقامه نماز میت به وسیله حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی متولی آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) از این مکان مقدس تا چهارراه شهدای قم تشییع و برای دفن در قطعه 31 بهشت معصومه به این آرامستان انتقال داده شدند.
شهید احمد مکیان یکی از روحانیان و ورزشکاران شهرک شهید طالقانی بندر ماهشهر در استان خوزستان بود.
در حالی که قطعه 31 آرامستان بهشت معصومه قم مختص شهدای مدافع حرم افغانی و پاکستانی است، این شهید بر طبق وصیتی که کرده بود، به‌عنوان نخستین شهید مدافع حرم ایرانی به جای دفن در گلزار شهدای علی‌بن جعفر(ع) در کنار سایر همرزمان شهیدش در بهشت معصومه به خاک سپرده شد.

Image result for ‫شیراز، پیکر شهید سید ظاهر حسینی‬‎


همچنین به گزارش ایرنا از شیراز، پیکر شهید سید ظاهر حسینی یکی از شهدای مدافع حرم استان فارس پنجشنبه در حرم مطهر سید علاالدین حسین(ع) شیراز تشییع و در گلزار شهیدان این شهر به خاک سپرده شد.
در این آیین پیکر مطهر شهید سیدظاهر حسینی 22 ساله که در دفاع از حرم زینب(س) به دست گروه‌های تکفیری و تروریستی داعش در سوریه به درج رفیع شهادت نائل آمدند از مقابل حرم مطهر سیدعلاالدین حسین(ع) تا گلزار شهدای دارالرحمه شیراز تشییع و به خاک سپرده شد.
این آیین با حضور مردم استان فارس و شهر شیراز برگزار شد.

Image result for ‫شهید واحد حکمت‬‎


همچنین پیکر پاک پاسدار شهید «واحد حکمت» که در درگیری با ضد انقلاب به شهادت رسیده است، عصر پنجشنبه با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور شهرستان نقده در آذربایجان غربی تشییع شد.
پاسدار شهید واحد حکمت روز چهارشنبه در درگیری با عوامل گروهک‌های ضد انقلاب در روستای «قره سقل» در منطقه نالوس از توابع شهرستان اشنویه به شهادت رسید.
پیکر پاک این شهید با حضور مسئولان  استانی، شهرستانی، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مردم از مقابل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نقده تشییع و سپس در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

Image result for ‫گل لاله‬‎