به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,118
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 6,055
بازدید ماه: 121,561
بازدید کل: 23,783,357
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۷۰ - استقبال باشکوه مردم تهران، شهریار، ورامین وکاشان از ۶ شهید مدافع حرم ۱۳۹۵/۰۳/۳۱

 استقبال باشکوه مردم تهران، شهریار، ورامین وکاشان از ۶ شهید مدافع حرم 

پیکرهای مطهر ۶ شهید مدافع حرم در شهرهای تهران، شهریار، کاشان و ورامین تشییع و به خاک سپرده شد.
 
Image result for ‫شهید مدافع حرم مهدی بیدی‬‎Image result for ‫شهید مدافع حرم مهدی بیدی‬‎

 با حضور ده‌ها هزار نفر از مردم روزه دار منطقه 15 تهران مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «مهدی بیدی» در شهرک مسعودیه برگزار شد.
به گزارش فارس، برنامه وداع با این شهید مدافع حرم نیزصبح دیروز با حضور همرزمان و رزمندگان لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) در حسینیه شهدای گمنام پادگان شهید سلیمانی نیز با شکوه خاصی برگزار شد.
شهید مهدی بیدی  از رزمندگان لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص)  28 خرداد طی یک عملیات مستشاری در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید.
 پیکر مطهراین شهید که ساکن تهران بود  بنا بر وصیتش پس از تشییع در سبزوار در روستای بید شهرستان جوین به خاک سپرده خواهد شد.

Image result for ‫شهید مدافع حرم محمد آژند‬‎Image result for ‫شهید مدافع حرم محمد آژند‬‎


پیکر مطهر شهید «محمد آژند» از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) بر روی دستان مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان شهریار تشییع شد.
به گزارش فارس، پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمد آژند صبح دیروز با حضور گسترده و پرشور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جمعی از مسئولان استان و شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان شهریار از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان شهدای گمنام شهریار تشییع شد.
شرکت‌کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهایی علیه آمریکا، رژیم آل سعود و صهیونیستی بر ادامه راه شهدای مدافع حرم تأکید کردند.
پیکر شهید برای ادامه تشییع و تدفین به کهنز شهریار منتقل شد.
شهید محمد آژند متولد 1359 بود که دی ماه سال گذشته در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سوریه به دست تکفیری‌ها به شهادت رسید.پیکر پاک این شهید بعد از پنج ماه به کشور منتقل و از طریق آزمایش «دی ان ای» شناسایی شد. از شهید آژند دو فرزند پسر به یادگار مانده است.

 

Image result for ‫شهید مدافع حرم شهیدان سیدطاهر نوری، روح‌الله فدایی و سیدمحمدامین هاشمی‬‎Image result for ‫شهید مدافع حرم  سیدطاهر نوری‬‎

همچنین صبح دیروز پیکرهای مطهر سه شهید مدافع حرم بر دستان مردم انقلابی و شهیدپرور کاشان تشییع و خاکسپاری شدند.
با حضور اقشار مختلف مردم کاشان مراسم تشییع پیکر شهیدان سیدطاهر نوری، روح‌الله فدایی و سیدمحمدامین هاشمی دیروز از محل سپاه کاشان به سمت میدان کمال‌الملک برگزار شد.
پیکرهای پاک این 3 شهید مدافع حرم پس از اقامه نماز از سوی آیت‌الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی‌فقیه در کاشان در گلزار شهدای این شهر خاکسپاری شد. این شهیدان از نیروهای تیپ فاطمیون بودند که در سوریه و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسیدند.

Image result for ‫شهید مدافع حرم مهدی حیدری‬‎


همچنین پیکر پاک شهید مهدی حیدری که شش ماه پیش در منطقه خان‌طومان سوریه به شهادت رسیده بود پس از بازگشت به میهن، در خیرآباد ورامین تشییع و به خاک سپرده شد.
در مراسم تشییع پیکر این شهید که با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان شهرستان برگزار شد شرکت‌کنندگان شهید تازه تفحص شده را از ابتدای خیابان خیرآباد تا امامزاده طاهر این منطقه تشییع و به خاک سپردند.
شهید مهدی حیدری از شهدای مدافع حرم است که 21 دی 94 در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید.
پیکر این شهید پس از گذشت پنج ماه، چند روز قبل به کشور بازگشت. تابش شدید آفتاب، گرما و سرما شناسایی این پیکر را با سختی مواجه کرده بود اما از طریق دی‌ان‌ای این مرحله انجام شد.
شهید حیدری از پاسداران و بسیجیان فعالی بود که سابقه خادمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) را داشت. او یازدهم دی 94 به صورت داوطلبانه به سوریه اعزام و 21 همین ماه در دفاع از حرم اهل بیت علیهم‌السلام به شهادت رسید.
از شهید حیدری فرزند خردسالی به نام محمدمهدی به یادگار مانده است.

Image result for ‫گل لاله‬‎