به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,085
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 6,022
بازدید ماه: 121,528
بازدید کل: 23,783,325
افراد آنلاین: 2
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۷۹ - قدردانی همسران شهدای مدافع حرم از «کیانوش رستمی» ۱۳۹۵/۰۵/۲۴


قدردانی همسران شهدای مدافع حرم از «کیانوش رستمی»

Image result for ‫قدردانی همسران شهدای مدافع حرم از «کیانوش رستمی»‬‎

 

49 نفر از همسران شهدای مدافع حرم در نامه‌ای از کیانوش رستمی قهرمان وزنه‌برداری المپیک که نشان طلای خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد، قدردانی کردند.

متن نامه همسران شهدای مدافعان حرم به شرح زیر است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
سلام و درود خدا به امام راحل عظیم‌الشان و شهدای گرانقدر دفاع مقدس که آزادی و جمهوری اسلامی را به معنای حقیقی کلمه برای همه نسل‌های انقلاب به ارمغان آورده و میراث ارزشمند اسلام ناب را با محور«ولایت» نزد جاماندگان به امانت نهادند.
ارادت قلبی محضر امام خامنه‌ای عزیز که همواره با هوشیاری و آگاهی هوشمندانه‌شان، نقاط عطف این انقلاب و انقلاب‌های بشریت در سراسر گیتی را راهبری می‌نمایند و توفیقات امروز جهان اسلام در جبهه مقاومت مرهون معظم‌له و لبیک شهدا و جانبازان و رزمندگان مدافع حرم می‌باشد که موجب گشته است بار دگر، استواری و صلابت نسل‌های سوم و چهارم ایران اسلامی و جوانان غیور عراق و سوریه و افغانستان و لبنان و... به دنیا نمایان شود که این نسل همان نسل غیرتمند انقلابی است و برای این نسل، میدان جنگ یا صحنه ورزش قهرمانی یکی است. آن گونه که قهرمان بسیجی و پهلوان دلاور وزنه‌برداری کیانوش رستمی با نام خداوند سبحان مقابل دوربین‌های زنده دنیا ظاهر شده و پس از قهرمانی نیز با سجده الهی، مدال طلای خویش را به همت همسنگران خویش در دفاع از حریم امن زینبی(س) تقدیم نمود.
جا دارد به نیابت از شهدای عزیزمان به این قهرمان نام‌آور تبریک و خداقوت گفته و به پاس اهدای این مدال ارزشمند به شهدای عزیز مدافع حرم تشکر نماییم.
آری قهرمانانی که کربلاییان زمان را نام می‌برند، کاری زینبی می‌کنند که موجب ماندگاری عنوان قهرمانی‌شان گردیده و پهلوانی را لایق و شایسته می‌گردند.

همسران شهدای مدافع حرم: علیرضا نوری، میثم نجفی، مهدی حیدری، رضا دامرودی، محمد زهره‌وند، کمال شیرخانی، فرهاد خوشه‌بر، صادق عدالت اکبری، سجاد دهقان، علی اکبر عربی، محسن حیدری، جمال رضی، اکبر علی‌زاده، مهدی علیدوست، محمود هاشمی، محمد حسین سراجی، سید سجاد روشنایی، روح الله قربانی، ابوالفضل راه چمنی، اکبر شهریاری، ابوذر امجدیان، هادی باغبانی، علیرضا بریری، مهدی نوروزی، محمد بلباسی، سید محمد حسین میردوستی، جاوید سلطانی بایگانی، حمید اسداللهی، امین کریمی، امیر علی هویدی، سلطان مرادی، اصغرشنایی، حبیب جنت مکان، محرم علیپور، وحید نومی گلزار، مصطفی بختی، پویا ایزدی، میثم کهندل، محمد مهدی مالامیری، مهدی ثامنی‌راد، دادالله شیبانی، روح‌الله محرابی، مسلم نصر، حجت باقری، امیر کاظم‌زاده، محمد اینانلو، محمد نریمانی، قدیر سرلک.

Image result for ‫گل لاله‬‎