به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,976
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 5,913
بازدید ماه: 121,419
بازدید کل: 23,783,216
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱ ۹ - تشییع 3 شهید مدافع حرم در تهران و ساوه ۰۹ / ۰۷ / ۱۳۹۵

تشییع 3 شهید مدافع حرم در تهران و ساوه

Image result for ‫تشییع 3 شهید مدافع حرم در تهران و ساوه‬‎

پیکر سه شهید مدافع حرم که در نبرد با تروریست های تکفیری به شهادت رسیده اند با حضور مردم شهید پرور تهران و ساوه تشییع و به خاک سپرده شد.
مراسم تشییع پیکر روحانی شهید مدافع حرم «محمد پورهنگ» صبح پنجشنبه با حضور پرشور مردم شهرری برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم از مقابل امام زاده عبدالله(ع) شهرری به سمت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) آغاز و پس از طواف گرد مضجع شریف حضرت سیدالکریم و امامزاده گان حضرت حمزه بن موسی و طاهربن زین العابدین علیهم السلام و اقامه نماز برای خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت زهرا(س) منتقل شد.
همچنین پیکر مطهر شهید مدافع حرم سجاد زبر جدی که در منطقه حلب سوریه به شهادت رسیده بود صبح جمعه بر روی دستان مردم شهید پرور محله خانی آبادنو تهران تشییع و در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.
تشییع  شهید مدافع حرم در ساوه
پیکر پاک شهید سید عباس حسینی از شهدای مدافع حرم روز پنجشنبه با حضور فرماندار، امام جمعه، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان ساوه از بیمارستان شهید مدرس تا امامزاده سید اسحاق این شهر تشییع و به خاک سپرده شد.
به گزارش ایرنا، شهید حسینی چهارمین شهید مدافع حرم شهرستان ساوه  و اعزامی از سپاه ناحیه ساوه به سوریه بود که در جریان مبارزه حق علیه باطل در جبهه نبرد به فیض شهادت نائل آمد.
تشییع پیکر جانباز شهید در سیرجان
پیکر شهید جانباز بالای 70 درصد «حسن زیدآبادی» در بخش زیدآباد شهرستان سیرجان تشییع شد.
به گزارش فارس ، مردم بخش زیدآباد سیرجان بعد از نماز جمعه پیکرجانباز شهید حسن زیدآبادی را بر روی دستان خود تشییع و در گلزار شهدای شهر زیدآباد در کنار سایر همرزمانش به خاک سپردند.جانباز حسن زیدآبادی سال 1363 در جبهه مریوان از ناحیه دو دست و چشم راست دچار جانبازی بالای 70 درصد شد و پس از 32سال رنج و مرارت به همرزمان شهیدش پیوست.
دهمین رزمنده همدانی به شهدای مدافع حرم پیوست
دهمین رزمنده همدانی به نام سرهنگ دوم پاسدار «محمدرضا زارع الوانی»، به شهدای مدافع حرم پیوست.
به گزارش خبرنگار کیهان در همدان، روابط عمومی سپاه پاسداران استان همدان، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس، شهادت یکی دیگر از پرورش‌یافتگان مکتب عاشورا، حال و هوای دیگری به استان بخشید و مردم شهیدپرور دارالمجاهدین همدان را غرق ماتم و اندوه کرد».
در بخش دیگری از این اطلاعیه ضمن تبریک و تسلیت شهادت این پاسدار شجاع و گرانقدر اسلام همزمان با هفته دفاع مقدس به محضر حضرت ولی عصر(عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» و مردم شریف استان، آمده است: «سرهنگ دوم پاسدار محمدرضا زارع الوانی عضو یگان ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه، و از مدافعان حرم آل‌الله عصر روز ششم مهرماه در عملیات مستشاری برای حفظ و حراست از حرم حضرت زینب(س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی، در سوریه به شهادت رسید.

Image result for ‫گل لاله‬‎