به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 807
بازدید دیروز: 3,866
بازدید هفته: 18,542
بازدید ماه: 109,405
بازدید کل: 23,771,206
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
چهارشنبه ، ۲۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Wednesday , 15 May 2024
الأربعاء ، ۷ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۶ - فرازهایی از وصیت نامه شهدای جنگ تحمیلی
فرازهایی از وصیت نامه شهدای جنگ تحمیلی

رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نكته اشاره داشته اند كه «وصیت نامه شهدا را بخوانید...» این توصیه در كلام گهربار حضرت امام خمینی(ره) نیز دیده می شود. در این مجال فرصتی دست داده تا با هم مروری داشته باشیم بر گزیده ای از وصیت نامه شهداء

وصیت نامه شهید نادر پوربندری
بر شما جنگ و جهاد واجب شد در حالی كه این فرمان بر شما گران و سنگین و مورد كراهت شماست، ولی بدانید كه چه بسا چیزی را كه ناگوار و مكروه می دانید در حقیقت به نفع شماست.بالعكس شما می پندارید كه شهیدان راه خدا مرده اند نه، بلكه زنده به حیات ابدی هستند و در نزد پروردگارشان متنعم خواهند بود.

وصیت نامه شهید رحیم تركان
مردان و مؤمنان بزرگ خدا كسانی هستند كه به عهد و وفا پیمان بستند و حتی به بهترین درجه یعنی شهادت رسیدند و اینجانب سوگند یاد می كنم كه سعادت خویش را نمی یابم مگر در پیمودن خط خونین اباعبدالله الحسین (ع) كه راه تمامی شهدای انقلاب اسلامی است .
پدر و مادر عزیزم بدانید و مطمئن باشید كه امروز در راهی جاودانه گام نهادم كه انتهای آن حضرت بقیه الله الاعظم قرار دارند ،انسان باید از دنیا و زندگی پر مشقت آن كه موجب می شود انسان غرق در گناه بشود رهایی پیدا كند و راه جهاد در راه خدا را پیش گیرد ولیكن جهاد در راه خدا باید حسین گونه باشد مردم شهیدپرور تقو را فراموش نكنید و تقوا پیشه كنید، پیرو خط ولایت فقیه باشید و هر كاری می كنید فقط برای رضای خدا باشد. اخلاص در عمل پیشه كنید انشاالله خداوند ما را در زمره شهدای صحرای كربلا قرار دهد و ما را با حسین بن علی (ع) محشور گرداند .
در پایان از همه آشنایان و دوستان و همكلاسیها حلالیت می طلبم.

وصیت نامه شهید محسن پورقاسمی
"كسانی كه به ولایت امام اعتقاد ندارند بر جنازه من حاضر نشوند، سلام مرا به رهبر عزیزم، پدر یتیمان برسانید و به خانواده شهدا بگویید كه تا آخرین قطره خونمان صحنه های نبرد حق علیه باطل را ترك نخواهیم كرد، و با خداوند پیمان می بندیم كه در تمام عاشورا و كربلاها، حسین (ع) زمان را تنها نگذاریم، و سنگرها را خالی نخواهیم كرد و تا هنگامی كه پرچم لااله الا الله در تمام جهان به اهتزاز درنیاید و احكام اسلام و قرآن در زیر پرچم توحید و اسلام به اجرا درنیاید ساكت نخواهیم نشست.

وصیت نامه شهید حسام اسماعیلی فرد
اگر شهادت نصیبمان شد، آن را دودستی می گیریم و خدا كند زانوهایمان سست نشود. شهادت چیزی نیست كه نصیب هركس بشود هركس كه شهید می شود به كمال رسیده است، شهدای شما نمرده اند بلكه زنده اند و ناظر اعمال شما هستند.

وصیت نامه شهید محمد علی توانگر
"خواهرم! شما با حجاب و برادرم!شما با براداشتن سلاح، از امام و جمهوری اسلامی كه حاصل خون بهای شهیدان است دفاع كنید.همچنان كه من با خونم نمی گذارم دشمن به همین آسانی به ایران اسلامی تجاوز نماید".

Image result for ‫گل لاله‬‎