به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,960
بازدید دیروز: 3,866
بازدید هفته: 19,695
بازدید ماه: 110,558
بازدید کل: 23,772,359
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
چهارشنبه ، ۲۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Wednesday , 15 May 2024
الأربعاء ، ۷ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۹ - فرازهایی از وصیت نامه شهدای جنگ تحمیلی
فرازهایی از وصیت نامه شهدای جنگ تحمیلی

رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نكته اشاره داشته اند كه «وصیت نامه شهدا را بخوانید...» این توصیه در كلام گهربار حضرت امام خمینی(ره) نیز دیده می شود. در این مجال فرصتی دست داده تا با هم مروری داشته باشیم بر گزیده ای از وصیت نامه شهداء

وصیت نامه شهید بهروز غلامی
بهترین دعا دعای كمیل است این دعا خیلی برایم تحسین انگیز و دل نشین است. سپاه بازوی ولایت فقیه است و تداوم دهنده انقلاب اسلامی در جهان است. با شكست صدام جنگ تمام نمی شود بلكه جنگ تا بعد از شكست عراق ادامه دارد پس ما باید خود را برای نابودی اسرائیل آماده كنیم.

وصیت نامه مهدی عاصی تهرانی
بسم الله الرحمن الرحیم
خدایا تو خود می دانی كه دلم می خواست كه در راه رضای تو قدم بردارم كه در قالب اوقات برنداشتم، به خاطر اینكه نمی دانستم و باز عمل می كردم، به این دلیل بود كه تو را نشناختم و نمی دیدم... خدایا هنوز هم نمی دانم این خودم هستم كه این جریده را می نویسم یا نفس سركش و جاه طلب من است.
ای عزیز! ای ستار! ای غفار، با این عقل و چشم ناقصم ذره ای از كرم و لطف و ستاریت تو را حداقل در خودم می بینم كه من چه بوده ام و تو مرا چگونه نشان دادی، من چه كردم و تو پنهان كردی، من چه راهی را می رفتم و تو نگذاشتی و بخشیدی و هدایت كردی... پس از شكر خداوند كه این سعادت را نصیب من كرد كه در این راه كه همانا راه انبیا و اولیا خاص خداوند است قدم برداشته و رهبر آنها باشم. و با تشكر از خانواده ام كه طوری عمل كردند كه من بتوانم در مسیر زندگی چنین راهی را انتخاب كنم.
فرزندانم را خوب تربیت كنید و خود نیز دنباله رو راه شهیدان از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی ایران باشید و امام (ره) را فراموش نكنید. به حرف یاوه گویان توجهی نكنید و با توكل به خدا بر دهان یاوه گویان بكوبید به امید زیارت كربلا و قدس عزیز. خداوند انشاء الله مرا در زمره شهدای انقلاب اسلامی قرار دهد.
والسلام علیكم و رحمه الله بركاته

وصیت نامه شهید رمضانعلی عبدی
مردم مسلمان! خط امام را ادامه بدهید كه خط اصیل اسلام است. این گروه ها نمی توانند برای شما پابرهنه ها كار كنند و این شعار است كه می گویند:"خلق" ...برادران و خواهران مسلمان به سخنان امام امت گوش دهید. چون هر یك كلمه اش درسی است برای من و شما ....

وصیت نامه شهید مهدی شمس
مادرم! خواهرم را خوب تربیت كن زینب گونه او را به اسلام و قرآن آشنا كن تا فرزدان حسین گونه او از دین اسلام دفاع كنند و راه شهیدان را ادامه دهند. مواظب این گروهكها باشید و راه شهیدان رجایی و بهشتی و شهدای محراب را ادامه دهید زیرا كه آنها در راه اسلام و قرآن به دست همین بی خبران از خدا به شهادت رسیدند.

وصیت نامه شهید علی سهرابی
....دست از حمایت پیر جماران، خمینی كبیر برندارید و تا آخرین قطره ی خون از این انقلاب و از آرمانهای شهدا دفاع نمایید. برای شهادت من گریه نكنید زیرا شهیدان زنده اند و نیازی به عزاداری و گریه و زاری شما ندارند. آنان مهمان پروردگار خویش اند و نزد پروردگارشان روزی می گیرند.



Image result for ‫گل لاله‬‎